سرویس‌دهی صلواتی اتوبوسرانی در خطوط منتهی به حرم رضوی
کد خبر: 4166901
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
همزمان با اربعین صورت می‌گیرد

سرویس‌دهی صلواتی اتوبوسرانی در خطوط منتهی به حرم رضوی

سرپرست سازمان اتوبوسرانی مشهد از سرویس‌دهی صلواتی خطوط منتهی به حرم مطهر رضوی در روز اربعین خبر داد.

اتوبوسبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمد غلامی، سرپرست سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: به‌منظور تکریم زائران و مجاوران و تسهیل تردد، طبق مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر رضوی از اوقات شرعی مغرب روز سه‌شنبه 14 شهریورماه تا پایان روز اربعین، صلواتی است.

وی ادامه داد: این خطوط شامل 800 – 801 – 802 – 830 – 831 – 12 – 50 – 62 – 82 – 86 و 210 است که با 250 دستگاه اتوبوس، علاوه بر ناوگان موجود تقویت می‌شود. این اتوبوس‌ها تا نزدیکترین نقطه به حرم مطهر، زائران و مجاوران را منتقل می‌کنند و در صورت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در اطراف حرم مطهر، تا میدان شهدا، میدان بسیج، تقاطع شهید گمنام و میدان شهدای مسجد گوهرشاد، این سرویس‌دهی صورت می‌گیرد.

غلامی گفت: تقویت ناوگان در خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر رضوی در شب اربعین حسینی با 150 دستگاه اتوبوس علاوه بر ناوگان موجود صورت می‌گیرد. علاوه بر تقویت سرویس‌دهی، استقرار نماینده سازمان در مرکز کنترل ترافیک، آماده‌باش نیروهای نظارتی، امدادی و فنی از دیگر اقدامات این سازمان در روز اربعین است.

انتهای پیام
captcha