رشد خدمات و امکانات موکب شهرداری شیراز در مرز شلمچه
کد خبر: 4166962
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

رشد خدمات و امکانات موکب شهرداری شیراز در مرز شلمچه

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در بازید از خدمات موکب احمدبن موسی(ع) شهرداری شیراز در مرز شلمچه گفت: خدمات شهرداری شیراز بسیار محسوس بوده و امکانات و خدمات نسبت به سال‌های گذشته رشد داشته است.

سید ابراهیم حسینی، رئیس شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، سید ابراهیم حسینی، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز امروز، ۱۳ شهریور در حاشیه بازدید از موکب احمد بن موسی (ع) شهرداری شیراز با تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی (ع)، گفت: بخشی از خدمات‌رسانی به زائران در قالب نیروی انسانی بوده و بخش دیگر خدمات، مکان و تجهیزات است که باید این خدمات بهتر شود.
 
وی با بیان اینکه مکان موقت باید دائم شود و خدمات تجهیزات نیز از نظر کمی و کیفی ارتقا پیدا کند، تصریح کرد: این خدمات با مصوبه شورای اسلامی شهر بهتر می‌شود. 
 
رئیس شورای شهر شیراز در ادامه با اشاره به اینکه جمعیت ۷۰۰ نفری نیروی انسانی و صد‌ها دستگاه از خدماتی است که شهرداری شیراز انجام می‌دهد، تاکید کرد: بقیه استان‌ها هم مشغول خدمات رسانی هستند، اما خدمات شهرداری شیراز بسیار محسوس بوده و امکانات و خدمات نسبت به سال‌های گذشته رشد داشته است.
 
حسینی در پایان سخنان خود بر اهتمام شورای شهر شیراز به خدمت‌رسانی مجموعه مدیریت شهری کلان شهر شیراز تاکید کرد.
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha