پیاده‌روی اربعین سراسر اخلاص، صفا و صمیمیت است
کد خبر: 4167411
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

پیاده‌روی اربعین سراسر اخلاص، صفا و صمیمیت است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: حضرت سیدالشهدا(ع) ضریحی دارد به وسعت هستی و همه‌جا حرم حضرت اباعبدالله(ع) است و پیاده‌روی اربعین و جاماندگان اربعین سراسر اخلاص، صفا و صمیمیت است.

امیرعلی عموزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قمبه گزارش ایکنا از قم، امیرعلی عموزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، امروز 15شهریورماه در حاشیه بازدید از مواکب تخصصی فرهنگ و هنر کادر نوجوان کانون‌های مساجد قم در مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین واقع در بلوار پیامبر اعظم(ص) گفت: حضرت سیدالشهدا(ع) ضریحی دارد به وسعت هستی و همه‌جا حرم حضرت اباعبدالله(ع) است و پیاده‌روی اربعین و جاماندگان اربعین سراسر اخلاص، صفا و صمیمیت است.

وی با بیان «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» افزود: در این ایام عده‌ای در کربلا خدمت‌رسانی می‌کنند و عده‌ای در ایران که اگر نگوییم اجرشان بیشتر نیست کمتر هم نیست چرا که دلسوخته هستند. پیاده‌روی اربعین و جاماندگان اربعین سراسر اخلاص، صفا و صمیمیت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزنده کانون‌های مساجد در عرصه اربعین، بیان کرد: خدا را شکر می‌کنیم که کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد براساس وظیفه ذاتی خود این‌گونه فعالانه در عرصه حضور دارند و این تلاش‌ها جای تقدیر دارد .

عموزاده با اشاره به اینکه هنر یکی از مهم‌ترین ابزار اشاعه فرهنگ است و برای تمدن‌سازی اسلامی ما نیازمند فرهنگ ناب هستیم، ادامه داد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در اشاعه فرهنگ ایفا می‌کنند و ما به همه همکاران و متولیان در کانون‌ها خدا قوت می‌گوییم.

انتهای پیام
captcha