۳۰ هزار پرس غذای نذری در کهگیلویه‌وبویراحمد توزیع شد
کد خبر: 4167425
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲

۳۰ هزار پرس غذای نذری در کهگیلویه‌وبویراحمد توزیع شد

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کهگیلویه‌وبویراحمد از توزیع ۳۰ هزار پرس غذای نذری در مناطق مختلف در شب و روز اربعین خبر داد.

غذای نذری

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان، کریم لایقی‌اصل، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 15 شهریورماه در جمع خبرنگاران، گفت: ۳۰ هزار پرس غذای نذری با مشارکت ۱۵۰ کانون مسجد نقاط شهری و روستایی کهگیلویه‌وبویراحمد پخت و توزیع شده است.

وی افزود: سه هزار نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان و دیگر شهروندان برای پخت و توزیع غذاهای نذری مشارکت داشتند.همه هزینه‌های تهیه غذاهای نذری توریع شده با مشارکت مردم ولایتمدار استان تامین و به صورت نقدی و جنسی به کانون‌های محل پخت غذا اهدا شد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی ـ هنری مساجد استان کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه پخت غذای نذری از سنت‌های مردم ایران اسلامی و کهگیلویه‌وبویراحمد در مناسبت‌های مذهبی است، تاکید کرد: استقبال از غذاهای نذری به تنگدستان محدود نمی‌شود، بلکه همه ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به نیت تبرک از این غذاهای استفاده می‌کنند.

انتهای پیام
captcha