افزایش 38 درصدی تردد به پایانه مرزی تمرچین در ایام اربعین
کد خبر: 4167841
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶

افزایش 38 درصدی تردد به پایانه مرزی تمرچین در ایام اربعین

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از افزایش 38 درصدی تردد از پایانه مرزی تمرچین در ایام اربعین در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

تردد زوار از مرز تمرچین پیرانشهربه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی، علی امامی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از افزایش 38 درصدی تردد از پایانه مرزی تمرچین در ایام اربعین در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: در مجموع ۱۳۴ هزار و خودرو از پیرانشهر به این پایانه و بالعکس تردد داشته‌اند.

وی افزود: تردد به پایانه مرزی تمرچین در ایام اربعین سال 1402 نسبت به مدت مشابه سال قبل 38 درصد افزایش داشته است.

امامی ادامه داد: با توجه به اتمام پیک خروج زوار از پایانه مرزی تمرچین میزان ترددها در روزهای اخیر به‌صورت محسوسی کاهش داشته است که طبق آمار تردد ساعتی خودروها به عدد 210 خودرو در ساعت و تردد روزانه به میانگین 2350 خودرو در روز رسیده است و زوار می‌توانند با آرامش خاطر از این مسیر تردد کنند.

وی خاطر نشان کرد: در ایام اربعین 35 درصد خودروهای عبوری از سطح استان غیربومی بودند که در روزهای آخر پلاک‌های اردبیل نیز به جمع شماره پلاک‌های کردستان، تهران و آذربایجان شرقی افزوده شده و در میان تردد‌های زیاد قرار گرفتند.

انتهای پیام
captcha