اجرای 16 عنوان برنامه قرآنی شاخص طی ماهه دوم سال در فارس
کد خبر: 4168177
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

اجرای 16 عنوان برنامه قرآنی شاخص طی ماهه دوم سال در فارس

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در تشریح برنامه‌های 6 ماهه دوم سال 1402 این اداره گفت: این اداره قرآنی ضمن اجرای برخی طرح‌ها و برنامه‌های قرآنی در قالب تفاهم‌نامه همکاری و نیز همکاری با شورای قرآن استان در اجرای برنامه‌های مصوب در شش ماه دوم سال 1402 مجری 16 عنوان برنامه قرآنی ابلاغی از سازمان دالقرآن الکریم است.

سیدحمید موسوی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارسسیدحمید موسوی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، به تشریح برنامه‌های شش ماهه دوم این اداره پرداخت و گفت: این اداره قرآنی ضمن اجرای برخی طرح‌ها و برنامه‌های قرآنی در قالب تفاهم‌نامه همکاری و نیز همکاری با شورای قرآن استان در اجرای برنامه‌های مصوب در شش ماه دوم سال 1402 مجری 16 عنوان برنامه قرآنی ابلاغی از سازمان دالقرآن الکریم است.

وی، طرح‌ها و برنامه‌های ابلاغی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس را در سه حوزه آموزشی، تبلیغ و ترویج و حمایت و ساماندهی معرفی کرد و افزود: غالب برنامه‌های آموزشی 6 ماه دوم سال جاری در حوزه قرائت، حفظ و سطوح عمومی متوسطه و تخصصی است که با محتوای تدبر در قرآن کریم همراه خواهند بود.

موسوی با اشاره به برنامه‌های تبلیغی ترویجی نیز گفت: این بخش در قالب برنامه‌های قرآنی به مناسبت‌های ملی مذهبی پیش‌رو اجرا خواهد شد که از مهم‌ترین آ‌ن‌ها سالگرد شهادت سردار سلیمانی و بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایام الله دهه فجر است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: همچنین میلاد یا شهادت ائمه معصومین(ع) که در شش ماه دوم سال واقع شده است از مناسبت‌های مهم پیش‌رو خواهند بود.

وی در خصوص طرح‌های مرتبط با حمایت و ساماندهی تشکل‌های قرآنی بیان کرد: در این راستا ضمن ساماندهی تشکل‌های قرآنی بدون پروانه فعالیت، از برخی برنامه‌های قرآنی برگزیده تشکل‌های قرآنی مردمی استان حمایت خواهد شد.

موسوی با ابراز امیدواری از اینکه اجرای برنامه‌های پیش‌رو گام موثری در ترویج فرهنگ متعالی قرآن کریم باشد، گفت: امیدواریم اقشار مختلف مردم بتوانند از این برنامه‌های قرآنی بهره‌مند شده و رضایت لازم را از آن‌ها داشته باشند.

انتهای پیام
captcha