منتخبان قرآنی همدان تجلیل می‌شوند
کد خبر: 4168469
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۲

منتخبان قرآنی همدان تجلیل می‌شوند

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه همدان از برگزاری مراسم تجلیل از منتخبان قرآنی استان همزمان با هفته وقف خبر داد.

مجتبی جمالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدانمجتبی جمالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: همزمان با هفته وقف از ۵۰ منتخب قرآنی در چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از بین این افراد ۲۵ نفر خانم و ۲۵ نفر آقا هستند، افزود: مراسم تجلیل از این منتخبان در هفته وقف در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) همدان برگزار می‌شود. این منتخبان قرآنی در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، اذان و دعاخوانی رتبه‌های برتر استانی را در چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف از آن خود کرده‌اند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه مراسم ویژه‌ای نیز به‌منظور تجلیل از منتخبان شهرستان‌ها در نظر گرفته شده که همزمان با هفته وقف در هر شهرستان برگزار خواهد شد، گفت: مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف، ۲۷ مردادماه در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) همدان با حضور  ۸۰ شرکت‌کننده برگزار شد.

انتهای پیام
captcha