اعزام ۱۲۰ داوطلب خراسان‌جنوبی برای خدمت رسانی به زائران امام رضا(ع)
کد خبر: 4168911
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

اعزام ۱۲۰ داوطلب خراسان‌جنوبی برای خدمت رسانی به زائران امام رضا(ع)

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: در راستای اجرای طرح قدم به قدم در مسیر بهشت، ۱۲۰ عضو جوان داوطلب هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

محمدعلی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی، محمدعلی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی، روز گذشته ۲۲ شهریورماه بیان کرد: ۱۲۰ نفر از جوانان داوطلب هلال احمر استان برای خدمت به زائران امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی اظهار کرد: این افراد به مناسبت دهه پایانی ماه صفر تا ۲۶ شهریور ماه جاری در مسیر پیاده روی زائران به سمت مشهد مقدس به زائران خدمات مختلف بهداشتی، درمانی و امدادی ارائه می‌دهند.

کاوسی با بیان اینکه داوطلبان هلال احمر در زمان بحران و غیر بحران در راستای خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند، گفت: هلال احمر با تکیه بر توان مردمی طی یک قرن توانسته خدمات مطلوبی در زمینه‌های مختلف به ویژه آبرسانی به روستاهای محروم و مرزی انجام دهد.

وی با اشاره به خدمات مطلوب هلال احمر در ایام اربعین حسینی در کاظمین بیان کرد: طی این مدت با تلاش تیم‌های امدادی بیش از ۱۱۲ هزار نفر از خدمات درمانی هلال احمر بهره مند شدند.

انتهای پیام
captcha