تجلیل از حافظان امنیت و آرامش زائران حسینی در بابلسر
کد خبر: 4170121
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

تجلیل از حافظان امنیت و آرامش زائران حسینی در بابلسر

تجلیل از حافظان امنیت و آرامش زائران حسینی از سوی اداره اوقاف شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان بابلسر برگزار شد.

تجلیل از حافظان امنیت و آرامش زائران حسینی در امامزاده ابراهیم (ع)

به گزارش ایکنا از مازندران، از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در آغاز هفته دفاع مقدس، آیین تجلیل از نیروهای خدوم و پرتلاش سپاه ناحیه بابلسر و فراجا شهرستان بابلسر که امنیت و آرامش شهروندان و مسافران را در ایام عزای اباعبدالله الحسین(ع) در امامزادگان و بقاع متبرکه فراهم کردند در آستان مقدس امامزاده ابراهیم بابلسر برگزار شد.

حجت‌الاسلام رمضان شجاعی، رئیس اداره اوقاف شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار، در این آیین گفت: آرامش امروز کشور را مدیون جانفشانی، ایثار و از خودگذشتگی شهدای عزیز است.

وی افزود: امنیتی که امروزه همه ما در آن به سر می‌بریم نیز مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی حافظان امنیت و سربازان گمنام امام زمان(عج) هستیم.

شجاعی با اشاره به دیدار اخیر جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب در آغاز هفته دفاع مقدس تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار، جنگ تحمیلی را نتیجه سیاست راهبردی امپراطوری نظام سلطه در دشمنی با جمهوری اسلامی و ملت ایران دانستند.

در ادامه این آیین که به همراه غبارروبی آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) برگزار شد، از سرهنگ افضلی فرمانده انتظامی، سرهنگ پورعلی رئیس پلیس راهور شهرستان و سرگرد پورآقاجان فرمانده حوزه صاحب‌الزمان(عج) تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha