انس با قرآن؛ عاملی برای اجرای موفقیت مأموریت‌ها
کد خبر: 4170207
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴
سردار رادان بیان کرد:

انس با قرآن؛ عاملی برای اجرای موفقیت مأموریت‌ها

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: براساس تجربیات و پژوهش‌های مختلفی که صورت گرفته مشخص شده است، مأمورانی که با قرآن بیشتر آشنا هستند در اجرای مأموریت‌هایشان موفق‌تر عمل کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایکنا، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اختتامیه چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌های نیرو‌های مسلح و چهاردهمین دوره مسابقات بانوان شاغل نیرو‌های مسلح که عصر امروز چهارشنبه ۲۹ شهریورماه در سالن غدیر دانشگاه افسری امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تلاش‌های نخبگان قرآنی خود توانست در این دوره از مسابقات ۴۷ مقام برتر و رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.

وی با اشاره به جایگاه انس با قرآن در اجرای بهتر عملیات انتظامی افزود: آن چیزی که امروز در مأموریت‌های انتظامی اهمیت بسزایی دارد، این است که همکاران ما در اجرای مأموریت‌ها، که در برخی از آن‌ها با ناهنجاری‌ها روبه‌رو هستند و در عین حال در ارتباط مستقیم با مردم قرار دارند، اگر با قرآن انس بیشتری داشته باشند ضمن ارتباط بهتر با مردم، رتبه بهتری را در کاهش ناهنجاری‌ها به خود اختصاص می‌دهند.

فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه انس و الفت با قرآن تأثیری بسزایی در ایجاد آرامش دارد، تصریح کرد: تحقیقات نشان داده است خانواده‌هایی که با قرآن انس بیشتری دارند، از آرامش بیشتری نیز برخوردار هستند. به همین جهت بایستی تلاش کنیم تا همکاران و خانواده‌های عزیز نیروی انتظامی ضمن فرا گرفتن علوم و فنون، انس با قرآن و عمل به فرامین قرآن را بیشتر از پیش فرا بگیرند.

رادا‌ن ادامه داد: وقتی یک نفر با قرآن انس می‌گیرد و با ابعاد مختلف آن آشنا می‌شود، تأثیر بسزایی در کسب موفقیت در همه مراحل زندگی وی دارد. براساس تجربیات و پژوهش‌های مختلفی که صورت گرفته، مشخص شده است مأمورانی که با قرآن بیشتر آشنا هستند و انس دارند، در اجرای مأموریت‌هایشان موفق‌تر عمل کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha