مدیریت توانمند و ارزشی، شاخص‌های آموزشی خراسان‌جنوبی را ارتقا داده است
کد خبر: 4170631
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

مدیریت توانمند و ارزشی، شاخص‌های آموزشی خراسان‌جنوبی را ارتقا داده است

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش گفت: دستاوردهای آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی حاصل مدیریت توانمند، برنامه‌ریز و ارزشی است و همه این دستاوردها موجب شده که خراسان‌جنوبی در شاخص‌های مختلف آموزشی پیشرو باشد.

مصطفی عطاران، رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورشبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مصطفی عطاران، رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش، امروز یکم مهرماه در مراسم بازگشایی مدارس و نواختن زنگ مهر و مقاومت که با حضور استاندار خراسان جنوبی در دبیرستان دخترانه سمانه بیرجند برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای خراسان‌جنوبی در حوزه آموزش و پرورش، اظهار کرد: این دستاوردها حاصل مدیریت توانمند، برنامه‌ریز و ارزشی است و همه این دستاوردها موجب شده که خراسان‌جنوبی در شاخص‌های مختلف آموزشی پیشرو باشد.

وی با بیان اینکه شاهد امید، نشاط، دلگرمی، علاقه مندی و دلسوزی در بین مدیران این استان هستیم، تصریح کرد: تواضع نعمتی است که به آن حسادت نمی‌شود و گذشت، اخلاص و ایثارگری باید همواره در انسان زنده شود لذا توجه به اصول اخلاقی در مدارس مورد انتظار است.

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در رسیدگی به امور مدارس، خراسان‌جنوبی را در بین دیگر استان‌ها متمایز کرده که نشان می‌دهد رفع فقر و محرومیت در تمامی سطوح از دغدغه مدیران استان است.

وی با بیان اینکه بیشترین حجم مدارس خراسان‌جنوبی خیرساز است، افزود: توجه ویژه به پروژه مهر از دیگر ویژگی‌های این استان در زمینه آموزش و پرورش محسوب می‌شود.

امروز با حضور نماینده وزیر آموزش و پرورش، استاندار خراسان‌جنوبی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان، زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان دخترانه سمانه بیرجند و همزمان در سراسر استان نواخته شد.

انتهای پیام
captcha