نمایشگاه «کرامت» در یاسوج برپا شد
کد خبر: 4170633
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹

نمایشگاه «کرامت» در یاسوج برپا شد

به مناسبت هفته‌ دفاع مقدس به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه‌وبویراحمد نمایشگاه «کرامت» با محتوای عفاف و حجاب در راستای وصیت‌نامه‌ شهدا در مصلی امام خمینی(ره) شهر یاسوج برگزار شد.

نمایشگاه کرامت عفاف و حجاب دفاع مقدس مصلی یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام حمزه پیش‌قدم، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، یکم مهرماه در بازدید از نمایشگاه عفاف و حجاب در مصلی امام خمینی(ره) شهر یاسوج، گفت: کرامت انسانی یکی از ارزش‌های مورد تأکید اسلام بوده که این نمایشگاه در همین راستا برپا شده است.

وی افزود: موضوع حجاب و عفاف در وصیت‌های شهدا بسیار مورد تأکید و توجه قرار گرفته و از وجوه مشترک در وصیت‌نامه شهدای انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای دفاع مقدس بوده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه‌وبویراحمد هدف از برگزاری این نمایشگاه را شناساندن اهداف و آرمان‌های والای شهدا برشمرد و تصریح کرد: رعایت عفاف و حجاب از وصایای اکثر شهدای گران‌قدر است.

حجت‌الاسلام  پیش‌قدم گفت: شناساندن سیره و منش شهدای گران‌قدر به نسل جوان و نوجوان وظیفه‌ای همگانی است و ما باید سعی کنیم سبک زندگی شهدا را در جامعه ترویج دهیم.در طول هفته‌ دفاع مقدس در مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها نیز این نمایشگاه برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha