کتابخانه عمومی شهر سرو تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: 4170673
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹

کتابخانه عمومی شهر سرو تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی گفت: تکمیل و بهره‌برداری کتابخانه عمومی شهر مرزی سرو از مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی بوده که با تخصیص اعتبار مورد نیاز، تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

خدیجه معصومی مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی، خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان به همراه علی حیدرزاده، رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، میراشکان مهدوی‌نیا، بخشدار بخش صومای برادوست، حکایت عبدالهی، رئیس شورای اسلامی بخش صومای برادوست، مهدی علی‌پور، کارشناس مسئول امور عمرانی و بهزاد رستمی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی  ارومیه ضمن بازدید از عملیات عمرانی وضعیت کتابخانه عمومی شهر مرزی سرو ضمن تقدیر از تلاش‌های راه و شهرسازی استان در جهت بازسازی ساختمان کتابخانه شهر سرو اظهار کرد: تکمیل و بهره‌برداری این پروژه فرهنگی از مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی بوده که با تخصیص اعتبار مورد نیاز، تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از پیشرفت بالای 90 درصدی تکمیل و بازسازی این پروژه کتابخانه‌ای خبر داد و خاطر نشان کرد: بعد از بازسازی و بهسازی مراحل ساختمانی، تأمین منابع و تجهیزات مورد نیاز کتابخانه‌ای انجام خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی افزود: راه‌اندازی این کتابخانه‌ بستری است برای دوستداران فرهنگ مطالعه و سایر علاقه‌مندان به مطالعه در شهر مرزی سرو، که تلاش می‌‌شود با برنامه‌ریزی مناسب هرچه زودتر برای رفع نیازهای اطلاعاتی مردم در اختیار ایشان قرار گیرد.

رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز در این بازدید گفت: سه کتابخانه در شهرهای میاندوآب، سرو و نقده در دست اجرا بوده و در مراحل پایانی قرار دارد.

علی حیدرزاده افزود: کتابخانه عمومی سرو از پروژه‌های در دست اجرا بوده و با زیربنای ۲۲۰ مترمربع بالای ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، با اتمام راه در این شهر و  تخصیص ۱۶ میلیارد ریال اعتبار در سال جاری این طرح در مرحله اتمام عملیات اجرایی است.

انتهای پیام
captcha