بیش از ۶ هزار بسته معیشتی در کرمان توزیع می‌شود
کد خبر: 4170704
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

بیش از ۶ هزار بسته معیشتی در کرمان توزیع می‌شود

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از توزیع شش هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین به‌مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این اقدام به تأسى از شهدا که جان خود را برای نظام و مردم اهدا کردند، انجام می‌شود.

توزیع کمک مومنانهبه گزارش ایکنا از کرمان، سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز، یکم مهرماه و در جریان توزیع کمک‌های مؤمنانه گفت: این بسته‌ها با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد علوی، آستان قدس و بسیج سازندگی سپاه و سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان بین افراد نیازمند و کم‌برخوردار توزیع می‌شود.

وی با اشاره به توزیع ۳۶ هزار بسته لوزام‌التحریر و بسته‌های فرهنگی از سوی کمیته امداد، سپاه، بنیاد علوی و ستاد اجرایی فرمان امام به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی در کرمان، افزود: امروز نیز تعداد ۶ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی هر بسته شامل ۱۵ قلم به ارزش ۱۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ثارالله همچنین از ۳ هزار بسته گوشت به ارزش یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان بین نیازمندان خبر داد و اظهار کرد: این اقدام به تأسى از شهدا که جان خود را برای نظام و مردم اهدا کردند، انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha