برنامه‌های هیئت علقمه مازندران در هفته دفاع مقدس
کد خبر: 4170759
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹

برنامه‌های هیئت علقمه مازندران در هفته دفاع مقدس

رئیس هیئت علقمه مازندران به تشریح برنامه‌های این هیئت در ایام هفته دفاع مقدس پرداخت.

باقر رزاق زاده

باقر رزاق زاده، رئیس هیئت علقمه مازندران در گفت‌‌وگو با ایکنا از مازندران گفت: تقارن با ایام سوگواری شهادت حضرت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) با هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای گرامیداشت مجاهدت و ایثار کسانی است که دانش‌آموخته مکتب آزادگی سید و سالار شهیدان بودند.

وی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور ۸ سال حماسه‌آفرینی، رشادت و از خودگذشتگی جوانان مومن و غیور ایران اسلامی است که با جانفشانی‌های خود آرامش و امنیت را برای این مرز و بوم به یادگار گذاشتند.

رزاق زاده تصریح کرد: بدون تردید روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود کرد و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.

رئیس هیئت علقمه مازندران خاطرنشان کرد: اینجانب به نمایندگی تمامی هیئت‌های مذهبی و اعضای این هیئت ضمن گرامیداشت یاد شهیدان والامقام دفاع مقدس مدافعان حرم و امنیت، خصوصاً جانبازان، رزمندگان و ایثارگران جنگ تحمیلی، از خداوند متعال توفیق و بهروزی بیش از پیش برای مردم شریف و شهیدپرور ایران اسلامی خصوصا استان مازندران را خواستارم.

وی با اشاره به برنامه این هیئت در ایام هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: برنامه پنجشنبه‌های شهدایی به همراه خانواده‌های شهدا، مردم و مسئولان در گلزار شهدای روستای لیند، برنامه شب‌های روایتگری با همراهی جانبازان ۸ سال دفاع مقدس، عطرافشانی و رنگ‌آمیزی به همراه بهسازی مزار شهدای منطقه کِسِلیان سوادکوه، دیدار با خانواده شهید مدافع حرم، مسابقه نقاشی و کاردستی ویژه کودکان در رده سنی زیر ۱۵ سال  از جمله برنامه‌هایی است که از آغاز هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان سوادکوه به اجرا در آمده است و در طول این هفته برگزار می‌شود.

رزاق‌زاده ادامه داد: فراخوان مسابقه پیامکی هفته دفاع مقدس، از آغاز هفته دفاع مقدس به صورت ملی اعلام شده است و پس از پایان مهلت فراخوان با قید قرعه به برندگان این مسابقه هدایای نفیس اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha