دفاع مقدس؛ ماندگارترین خاطرات زندگی هر ایرانی
کد خبر: 4170798
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران:

دفاع مقدس؛ ماندگارترین خاطرات زندگی هر ایرانی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، در پیامی  به مناسبت سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس آورده است: دلیرانی که روزهای حماسه و ایثار را خلق کردند تا دوران دفاع مقدس به‌عنوان ماندگارترین خاطرات زندگی هر ایرانی ثبت و حک شود.

احسان اهنگر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، احسان آهنگر، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران، در پیامی به مناسبت سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس آورده است:

باسمه تعالی

إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا

۳۱ شهریور که از راه می‌رسد یاد آور شروع روزهایی است، از یک جدال نابرابر که از طرف رژیم بعث عراق به سرکردگی صدام جنایتکار به خاک سرزمین‌مان ایران اسلامی، تحمیل شد.

نبردی که در آن دشمنان قسم خورده این مرز و بوم گمان می‌کردند به راحتی در آن  پیروز می‌شوند، اما نمی‌دانستند که رشادت‌های دلاورمردان و غیورمردان جان برکف و از خودگذشتگی شیر زنان قهرمانش تاریخ ساز می‌شود.

مردمی سلحشور که طی ۸ سال فوج فوج در میدان و مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادند و از شیرین‌ترین عنصر هستی خود یعنی جان‌شان برای حفظ این کیان گذشتند تا ذره‌ای از این آب و خاک به دست اجانب و نامحرمان و بدخواهان نیافتد.

دلیرانی که روزهای حماسه و ایثار را خلق کردند تا دوران دفاع مقدس بعنوان ماندگارترین خاطرات زندگی هر ایرانی ثبت و حک شود.

از این رو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام آن دوران، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را محضر خانواده معزز شاهد، رزمندگان، ایثارگران و آزادگان سرافراز تبریک عرض می کنم.

انتهای پیام
captcha