بهره‌مندی سالمندان مددجوی البرزی از خدمات پزشکی و دندانپزشکی
کد خبر: 4172012
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

بهره‌مندی سالمندان مددجوی البرزی از خدمات پزشکی و دندانپزشکی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز از آغاز طرح ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی به سالمندان تحت این نهاد حمایتی خبر داد.

کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، رضا البرزی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز از آغاز طرح ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی به سالمندان تحت این نهاد حمایتی خبرداد و اظهار کرد: در اجرای این طرح که با همکاری گروه جهادی علمداران خدمت به اجرا درآمده در کنار برنامه‌های فرهنگی و تفریحی به ۲۵۰ سالمند مورد حمایت خدمات پزشکی و دندانپزشکی ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه تکریم سالمندان و رفع نیازهای آنان در دستور کار این نهاد قرار دارد، گفت: اکنون بیش از ۲۴ هزار نفر از افراد مورد حمایت این نهاد سالمند هستند که علاوه بر مستمری، تسهیلات و بیمه درمانی از خدماتی چون تأمین هزینه دارو، سمعک، عینک و سایر لوازم مورد نیاز، کمک هزینه نگهداری و سفرهای زیارتی بهره‌مند هستند.

البرزی با تأکید بر لزوم تکریم و حفظ جایگاه سالمندان در جامعه افزود: در ارائه این خدمات به رعایت نکات بهداشتی نیز توجه کامل شده است و همکاران حوزه بهداشت و درمان نیز به روند ارائه خدمت نظارت دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز با اشاره به اینکه در سایر شهرستان‌ها نیز برگزاری همایش‌های فرهنگی و تفریحی برای سالمندان در دستور کار است، بیان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های این نهاد به‌مناسب هفته سالمند اعزام تعدادی از سالمندان تحت پوشش به مشهد مقدس است.

انتهای پیام
captcha