برنامه دشمنان نزول جایگاه معنوی دین است
کد خبر: 4172361
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

برنامه دشمنان نزول جایگاه معنوی دین است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با بیان اینکه پیروان همه ادیان باید این دادخواست را داشته باشند که نباید به ارزش‌های دینی توهین شود، گفت: دشمنان برنامه دارند تا جایگاه معنوی دین را پایین آورند و اعتقادات جوانان را متزلزل کنند لذا باید در مقابل آنها ایستاد.

مریم‌السادات طباطبایی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، مریم‌السادات طباطبایی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در وبینار سی‌وهفتمین کنفرانس وحدت اسلامی و تشریح روندی که دشمنان اسلام در اهانت و ضدیت با دین اسلام در پیش گرفته‌اند، گفت: سالهاست که به بهانه آزادی بیان به مقدسات دینی توهین می‌شود و این در حالی است که دین اسلام قطعاً و یقیناً این اجازه را نمی‌دهد.

وی افزود: خداوند تعالی اجازه توهین و حرمت‌شکنی به مسلمانان نمی‌دهد. این در حالی است که مدارا با غیر مسلمانان رویکرد همه بزرگان و ائمه اطهار(ع) بوده است. کلام الهی به مسلمانان امر می‌کند با غیرمسلمانانی که با شما زندگی می‌کنند و آزار و اذیتی برای شما ایجاد نکردند، به نیکی و خوبی و عدالت رفتار کنید اما دین اسلام در رویارویی با کسانی که عزم از بین بردن ارزش‌های اخلاقی دینی را دارند، توصیه به مقابله کرده است.

این مدرس حوزه علمیه کرمان ادامه داد: از دیدگاه خداوند، هر کسی که به آخرت ایمان داشته باشد و عمل صالح انجام دهد، مورد پاداش الهی قرار می‌گیرد. بنابراین چه مسلمان و چه غیر مسلمان، حق توهین به ارزش‌های اخلاقی یکدیگر را ندارند.

طباطبایی اظهار کرد: باید فریاد همه کسانی که مسیحی، یهودی، زرتشتی و مسلمان و خداباور هستند، بلند شود و این دادخواست را داشته باشند که نباید به ارزش‌های دینی توهین شود. این در حالی است که دشمنان برنامه دارند تا جایگاه معنوی دین را پایین آورند و اعتقادات جوانان را متزلزل کنند لذا باید در مقابل آنها ایستاد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با بیان اینکه در دین مبین اسلام، قاعده و مبنای احترام مطرح است، گفت: توجه به این اصول بسیار مهم و رعایت آنها امری واجب است. هیچ فردی حق ندارد به دیگران ضرر برساند، حتی اگر مسلمان نباشد نباید اجازه داد دیگران، چه مسلمان و چه غیرمسلمان به ارزش‌های دینی اسلام اهانت و جسارت کنند. در اینجا نیاز است همه ادیان الهی مطالبه‌گری را داشته باشند و اجازه ندهند که در هیچ جای جهان به ارزش‌ها و مقدسات دین توهین شود. 


انتهای پیام
captcha