همبستگی ملت مهم‌ترین عامل پیروزی دفاع مقدس است
کد خبر: 4172458
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷

همبستگی ملت مهم‌ترین عامل پیروزی دفاع مقدس است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: ملت سرافراز و قهرمان ایران طی این سال‌ها آزمایش‌های مهم و بزرگی را با سربلندی پشت سرگذاشته‌اند و مهم‌ترین عامل و بستر پیروزی ما در دفاع مقدس اتحاد و همبستگی ملت است.

سردار محسن کریمی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه استان، امروز، 9 مهر، در دیدار با وابستگان سپاه استان ضمن تجلیل از خدمات و تلاش آنان گفت: خدمات وابستگان در طول دوران دفاع مقدس برکسی پوشیده نیست.

وی افزود: اگر ایثار و رشادت‌های افرادی مثل شما نبود امروز این امنیت و آرامش در کشور وجود نداشت، امروز هم پیشکسوتان و وابستگان ذخیره نیروهای مسلح هستند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: شما به عنوان وابستگان همواره در هر جایی که نظام نیاز داشته پای کار بودید و در دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب خوش درخشیدید، امروز هم باید تجربیات خود را در اختیار نسل‌های امروز و آینده قرار دهید.

کریمی با بیان اینکه ملت سرافراز و قهرمان ایران طی این سال‌ها آزمایش‌های مهم و بزرگی را با سربلندی پشت سرگذاشته‌اند، گفت: مهم‌ترین عامل و بستر پیروزی ما در دفاع مقدس اتحاد و همبستگی ملت ما بود.

وی بیان کرد: خانواده سپاه انسان‌هایی ولایی، حافظ نظام، استقلال و تمامیت ارضی کشور بوده و هستند. امروز هم در این برهه حساس باید هوشیارانه گام برداشته و همواره جلوتر از دشمن عمل کنیم.

انتهای پیام
captcha