جامعه امروز به ترویج مکارم اخلاق پیامبر(ص) نیاز دارد
کد خبر: 4172961
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
حجت‌الاسلام مطیعی:

جامعه امروز به ترویج مکارم اخلاق پیامبر(ص) نیاز دارد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه جامعه امروز بیش از هر دوران دیگری به توجه به مکارم اخلاق و سیره پیامبر اکرم(ص) نیاز دارد، گفت: باید از همه ابزارها در راستای نیل به این هدف استفاده کرد.

دیدار نماینده ولی فقیه در سمنان با اعضای شورای راهبردی و کادر اجرایی مؤسسه سیدالشهدا(ع) شاهرود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان، شب گذشته، 11 مهر در دیدار با اعضای شورای راهبردی و کادر اجرایی مؤسسه فرهنگی تربیتی سیدالشهدا(ع) شاهرود گام برداشتن در مسیر مکارم اخلاق را یکی از ویژگیهای مهم جامعه مطلوب نبوی برشمرد.

وی ادامه داد: جامعه امروز به مکارم اخلاق و سیره پیامبر اکرم(ص) نیاز دارد، که در این راستا باید از همه ابزارها در راستای این هدف بهره‌گیری کرد که مؤسسات فرهنگی، آموزشی و دینی نقش مهمی دارند.

مطیعی با بیان اینکه فعالیت در محور مساجد از جمله اقدامات قابل تقدیر است، متذکر شد: اگر ارکان مساجد نسبت به رویکردهای فرهنگی  توجیه شوند، مدیریت فرهنگی مسجد را به آن تشکل واگذار می‌کنند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه تشکل‌های فرهنگی بر محور مساجد محروم و کم برخوردار استان متمرکز شده و فعالیت‌هایشان را توسعه دهند، یادآور شد: امروز نیاز داریم که در این فضاها کارهای فرهنگی بیشتری صورت دهیم.

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا حسینی، مسئول مؤسسه سیدالشهدا(ع) شاهرود نیز گزارش عملکرد درباره اقدامات و فعالیت‌ها را ارئه داد و افزود: این مؤسسه از تمام ظرفیت‌های موجود در راستای برنامه‌های تبلیغی استفاده می‌کند.

خبرنگار- سید محمدعلی شاهمیری

انتهای پیام
captcha