اجرای هزار برنامه در خراسان‌شمالی طی هفته نیروی انتظامی
کد خبر: 4173113
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸

اجرای هزار برنامه در خراسان‌شمالی طی هفته نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی گفت: یک هزار برنامه در هفته نیروی انتظامی در استان اجرا می‌شود که شامل برنامه‌های مضاعف در بخش‌های خدماتی، فرهنگی، اجتماعی می‌شود.

سردار سعید مطهری زاده، فرمانده انتظامی خراسان‌شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، سردار سعید مطهری زاده، فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی در نشست خبری که امروز ۱۲ مهرماه به مناسبت فرارسیدن هفته فراجا برگزار شد، با اشاره به هفته فراجا اظهار کرد: هفته فراجا از فردا ۱۳ آغاز شده و تا ۱۹ مهرماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: یک هزار برنامه طی این مدت در استان اجرا می‌شود که شامل برنامه‌های مضاعف در بخش‌های خدماتی، فرهنگی، اجتماعی می‌شود.

سردار مطهری‌زاده، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در استان، جشن روز سرباز و تقدیر از سربازان نمونه، میز خدمت در نماز جمعه و ارائه خدمات پزشکی، دارویی و مشاوره، تجلیل از مروجان آموزش همگانی، برگزاری همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک و کلانتران برگزیده را بخشی از برنامه‌های محوری طی این مدت نام برد.

وی با بیان اینکه استان خراسان‌شمالی در خصوص سرقت، وضعیت بهتری نسبت به میانگین کشوری دارد، افزود: طی ۶ ماه نخست سال گذشته هفت هزار و ۷۱۶ سرقت اتفاق افتاد که این عدد طی مدت مشابه امسال به هشت هزار و ۸۴۰ فقره رسید و ۱۵ درصد افزایش یافت.

وی ادامه داد: با این وجود، کشف سرقت‌ها در استان ۲۲ درصد افزایش یافت که نشان از تلاش‌های مضاعف پلیس و همراهی بیشتر مردم دارد.

سردار مطهری‌زاده به سرقت‌های مهم در استان نیز اشاره و تأکید کرد: تعداد این پرونده‌ها طی ۶ ماه نخست پارسال سه هزار و ۹۲۲ مورد بود که امسال به سه هزار و ۷۵۵ مورد کاهش یافت که نشان دهنده کاهش چهار درصدی است.

انتهای پیام
captcha