دوره آموزشی حفظ قرآن در کرج برگزار می‌شود
کد خبر: 4173529
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
به همت دانشگاه علوم پزشکی البرز

دوره آموزشی حفظ قرآن در کرج برگزار می‌شود

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی البرز از برگزاری دوره آموزشی حفظ قرآن کریم ویژه دانشجویان این دانشگاه خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با حضور اساتید برجسته، آخر مهرماه جاری برگزار خواهد شد.

قرآن کریم

سیدعلی‌اصغر میرخلیلی، مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری دوره آموزشی حفظ قرآن ویژه دانشجویان علاقه‌مند به حفظ در این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: این دوره توسط مرکز قرآن و عترت علوم پزشکی استان با حضور اساتید برجسته، آخر مهرماه جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: مدرسان در این دوره آموزشی علاوه بر آموزش حضوری، به‌صورت تلفنی نیز با حافظان در ارتباط هستند و راهنمایی‌های لازم را به فراگیران ارائه می‌کنند.

این مسئول با تأکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی البرز پتانسیل خوبی برای تربیت حافظان قرآن دارد و در حال حاضر نیز حافظانی مخصوصاً در بین بانوان هستند که در جشنواره‌های قرآن و عترت وزارت بهداشت نیز حائز مقام شده‌اند، گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری چنین کلاس‌هایی شناسایی و استعدادیابی حفاظ در فضایی منسجم در قالب برگزاری دوره‌های تخصصی است.

میرخلیلی ایجاد نشاط معنوی و ارتقای مهارت‌های قرآنی را از دیگر اهداف برگزاری چنین دوره‌هایی برشمرد و گفت: برای تمامی دوره‌های تخصصی و آموزشی گواهینامه پایان‌دوره صادر و به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: اولویت برپایی دوره‌های آموزشی با حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم است که امیدواریم مجموع برگزاری این دوره‌ها منجر به تربیت چهره‌های قرآنی شود که خود سفیران انتقال مفاهیم قرآنی به جامعه هستند.

انتهای پیام
captcha