عملیات «طوفان الاقصی» نشانه اضمحلال رژیم صهیونیستی است
کد خبر: 4174212
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

عملیات «طوفان الاقصی» نشانه اضمحلال رژیم صهیونیستی است

دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران در بیانیه‌ای در حمایت از عملیات جبهه مقاومت در فلسطین آورده است: وقوع عملیات «طوفان الاقصی» نشانه اضمحلال رژیم ظالم صهیونیستی است.

حمایت از عملیات «طوفان الاقصی»

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران، بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران، در حمایت از عملیات جبهه مقاومت در فلسطین آورده است: وقوع عملیات «طوفان الاقصی» نشانه اضمحلال رژیم ظالم صهیونیستی است.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ».

سالیان سال است که سایه ظلم غاصبین صهیونیستی بر پیکر ستم‌دیده فلسطینیان سایه افکنده و اکنون مقاومت توحیدی این ملت مستضعف به نزدیکی قله آزادی رسیده است.

عملیات نظامی حماس در روز های اخیر، به یقین نقطه عطفی در تاریخ مقاومت ملت فلسطین در برابر رژیم آپارتاید و کودک‌کش صهیونیستی بوده و دستاورد بزرگی برای جبهه مردمی مقاومت محسوب می‌شود.

وقوع عملیات «طوفان الاقصی» نشانه اضمحلال رژیم ظالم صهیونیستی است.

دستاورد‌های پیروزمندانه نهضت فلسطین در روزهای اخیر، مبیّن حماقت برخی از کشورهای همسایه در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است و برهانی است بر سرمایه‌گذاری حکام عرب بر اسبی که قطعاً بازنده خواهد بود.

بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران این دستاورد بزرگ را به فال نیک می‌گیرد و ضمن تبریک مجدد آن به محضر مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی الامام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، شهدای اسلام و آحاد مردم آزاد اندیش جهان، آرزوی تحقق فتح‌الفتوح پاره تن اسلام را از درگاه احدیت خواستار است.

انتهای پیام
captcha