تقدیر استاندار اردبیل از مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل
کد خبر: 4174265
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

تقدیر استاندار اردبیل از مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل

استاندار اردبیل از مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به دلیل اقدامات ارزنده این جمعیت درحوادث اخیر سیل در استان اردبیل و گیلان قدردانی کرد.

سیدحامد عاملی، استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از هلال احمر اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل 17 مهرماه از مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به دلیل اقدامات ارزنده این جمعیت درحوادث اخیر سیل در استان اردبیل و گیلان قدردانی کرد. متن این پیام به شرح زیر می‌باشد:

«سلام علیکم؛

توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته‌ترین مردم درنطام اسلامی فرصت گران‌بها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار را نیز در پی خواهد داشت و به یقین در این مسیر کسانی موفق خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت استفاده نموده و با تمام توان خویش و مجموعه تحت مدیریت به خدمت بی منت، صادقانه و موثر به مردم بپردازند. بدین‌وسیله برخود لازم دانستم از اهتمام ویژه شما و تمامی پرسنل جمعیت هلال احمر استان در جهت اعتلای فرهنگ انسان دوستی و امدادرسانی و کاهش آلام مردمی که در بلایا و حوادث گونانگون طبیعی وغیر طبیعی دچار خسارت جانی و مالی شده‌اند(به خصوص حوادث اخیر سیل در استان اردبیل و گیلان) تقدیر وتشکر نمایم.

توفیق روز افزون شما وجمعیت هلال احمر استان را از درگاه ایزد منان مسئلت نموده، امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) سربلند باشید.

سید حامد عاملی

استاندار اردبیل»

انتهای پیام
captcha