برگزاری جلسه کمیته فرهنگی و هنری چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی
کد خبر: 4174279
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

برگزاری جلسه کمیته فرهنگی و هنری چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

نخستین جلسه کمیته فرهنگی و هنری بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور اعضا در سالن شهید کرم‌وند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برگزار شد.

محسن روحی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، نخستین جلسه کمیته فرهنگی و هنری بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سایر اعضا صبح امروز، ۱۸ مهرماه در سالن شهید کرم‌وند اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برگزار شد.

محسن روحی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد شهدا، اجرای برنامه‌هایی در راستای بزرگداشت سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت را وظیفه همگانی دانست و گفت: برای بزرگداشت سالگرد شهادت هر سال چندین کمیته ایجاد و برنامه‌های متعددی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه سه نوع برنامه را می‌توان در حوزه فرهنگی هنری برای بزرگداشت سالگرد شهادت برنامه‌ریزی کرد، افزود: نخستین نکته آن است که برنامه‌هایی ویژه هر دستگاه‌های اجرایی پیش‌بینی شود. درخواست دوم این است که هر دستگاه‌ها یک برنامه شاخص را به‌عنوان قله‌برنامه معرفی کنند.

روحی تصریح کرد: سومین نکته اینکه ممکن است برنامه‌ای برای سالگرد شهادت عمومیت و جامعیت داشته باشد که اجرای آن نیازمند همراهی و هم‌افزایی سایر دستگاه‌ها است لذا این برنامه‌ها زودتر اعلام شود تا برای اجرای بهتر آن در کمیته تصمیم‌گیری شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تأکید بر اینکه دستگاه‌ها نگاه کمیتی بر برنامه‌های بزرگداشت چهارمین سالگرد شهید سلیمانی نداشته باشند، اظهار کرد: تأکید ما بر برگزاری چند کار محدود اما با کیفیت است زیرا ارائه کار محدود اما با کیفیت تأثیر بیشتری دارد.

در ادامه جلسه، اعضا به ارائه برنامه‌های پیش‌بینی شده دستگاه‌ها در بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پرداختند.

انتهای پیام
captcha