طوفان الاقصی، پاسخی به عادی‌سازی روابط دول مرتجع منطقه با رژیم صهیونیستی است
کد خبر: 4174414
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱
مدیریت زائران غیر ایرانی حرم رضوی:

طوفان الاقصی، پاسخی به عادی‌سازی روابط دول مرتجع منطقه با رژیم صهیونیستی است

مدیریت زائران غیرایرانی حرم مطهر رضوی گفت: طوفان الاقصی طغیان خشم فروخورده و انباشت شده جوانان و مجاهدان آزاده فلسطینی در پاسخ به عادی‌سازی رابطه میان برخی دول مرتجع منطقه رژیم صهیونیستی رخ داده است.

سیدمحمد ذوالفقاری، مدیریت زائران غیرایرانی حرم مطهر رضوی

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد ذوالفقاری، مدیر زائران غیرایرانی حرم مطهر رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا اظهار کرد: امروز باید به این اتفاق بالید و افتخار کرد چراکه مقاومت با تمام مظلومیت‌های خود تمام ابرقدرت‌های جهان را به بهت و ناباوری فرو برده است.

وی با بیان اینکه این اتفاق تلافی جنایات دشمن بوده است، مطرح کرد: شهیدی که جان می‌دهد رویش به دنبال آن هست و صد‌ها نفر پس از آن وارد میدان می‌شوند.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: اگر جنگ شناختی رقم خورد، انسان‌ها دچار بی‌تفاوتی می‌شوند و فکر و اندیشه آن‌ها تسخیر می‌شود و دیگر شاهد رویش‌ها نخواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه حماسه امروز فلسطینی‌ها زمینه‌سازی ظهور بود، عنوان کرد: طبق فرمایش خداوند در قرآن کریم ظلم هیچ‌گاه پایدار نخواهد بود.

مدیر زائرین غیرایرانی حرم مطهر رضوی بیان کرد: طوفان الاقصی طغیان خشم فروخورده و انباشت‌شده جوانان و مجاهدان آزاده فلسطینی در پاسخ به عادی‌سازی رابطه میان برخی دول مرتجع منطقه رژیم صهیونیستی رخ داده است.

حجت‌الاسلام ذوالفقاری گفت: محاصره طولانی و قطع تمامی راه‌های ارتباطی غزه با دنیا در مقابل عزم و اراده فرزندان امت اسلام شکست مفتضحانه خورده است و حزب‌الله قهرمان و حماس، حماسه‌آفرین، همچون اسلحه‌ای که گلوله‌های آن خانه‌ای به سستی خانه عنکبوت را نشان رفته است، عمل می‌کنند.

وی تصریح کرد: تجمع حامیان مردم فلسطین در اقصی نقاط ایران و جهان پیام روشنی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی است.

انتهای پیام
captcha