نقش شهید سلیمانی در توسعه و بازسازی عتبات بی‌بدیل است
کد خبر: 4174707
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰

نقش شهید سلیمانی در توسعه و بازسازی عتبات بی‌بدیل است

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان نقش شهید سلیمانی در توسعه و بازسازی عتبات بی‌بدیل است، گفت: اقشار کم درآمد بیشتر به بازسازی و توسعه عتبات کمک می‌کنند و برکات آن را هم در زندگی می‌بینند.

بازدید معاون سیاسی وزیر کشور از کارگاه ساخت گنبد حرم مطهر حسینی در کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان، سیدمحمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور در بازدید از کارگاه ساخت گنبد حرم مطهر حسینی در کرمان فرصت بازسازی عتبات به‌ویژه ساخت گنبد حرم مطهر سیدالشهدا(ع) را برای مردم کرمان توفیقی دانست و گفت: نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در این زمینه بی‌بدیل است.

وی با بیان اینکه کرمان مردم متدینی دارد و دلهای این مردم متوجه اهل‌بیت(ع) است، افزود: همه مردم ایران محب اهل‌بیت(ع) هستند اما کرمان به دلیل وجود اتاق تربت که نزدیک‌ترین خاک به قتلگاه امام حسین(ع) در آن نگهداری می‌شود و همچنین کارگاه ساخت گنبد حرم مطهر سیدالشهدا(ع) استثناء است.

شاهچراغی در خصوص کسانی که پیرامون بازسازی و توسعه عتبات شبهه‌افکنی می‌کنند، اظهار کرد: بیشترین کسانی که به این امر کمک می‌کنند، از قشر کم درآمد جامعه هستند و بسیاری از مردم حاضرند در این راه جان خود را هم فدا کنند. دشمن در طول تاریخ سعی کرده القائاتی در این زمینه داشته باشد و گاهی ممکن است کسانی از روی جهل و نادانی به چنین شبهاتی دامن بزنند اما جالب است که فقرا بیشتر به بازسازی و توسعه عتبات کمک می‌کنند و برکات آن را هم در زندگی می‌بینند.

در این بازدید رسول فتحی از مدیران ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کرمان توضیحاتی پیرامون پروژه‌های در دست اجرای این ستاد در کربلا، کاظمین و سامرا ارائه داد و در خصوص چگونگی ساخت گنبد تل زینبیه در محل کارگاه ساخت گنبد حرم مطهر حسینی در کرمان مطالبی بیان کرد.

انتهای پیام
captcha