طوفان‌الاقصی نقطه عطف تاریخی مقاومت جهان اسلام  محسوب می‌شود
کد خبر: 4174989
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶

طوفان‌الاقصی نقطه عطف تاریخی مقاومت جهان اسلام  محسوب می‌شود

امام‌جمعه تکاب گفت: طوفان‌الاقصی یک نقطه عطف تاریخی و فصل نوین در مقاومت فلسطین بلکه مقاومت جهان اسلام و حتی دنیا است.

حجت‌الاسلام مصطفی کوهی، امام‌جمعه تکاببه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام مصطفی کوهی، امام‌جمعه تکاب، 21 مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به پیروزی گروه‌های مقاومت اظهار کرد: 6 روز از حماسه بی‌نظیر مقاومت فلسطین در فروریختن سازه‌های قدرت صهیونیست‌ها می‌گذرد و نبردی سریع و بی‌مانند و همه‌جانبه که همه مختصات یک طوفان بلکه یک زلزله بزرگ را داشته و دارد.

وی افزود: طوفان‌الاقصی یک نقطه عطف تاریخی و فصل نوین در مقاومت فلسطین بلکه مقاومت جهان اسلام و حتی دنیا است زیرا مختصات و مولفه‌هایی دارد که آن ‌را از دیگر عملیات مشابه در قبل متمایز می‌کند و مقاومت فلسطین با الگو‌گیری از مقاومت لبنان و مقاومت یمن و.... و توجه در آموزه‌ها و عبرت‌های آن جنگ‌ها، دست به عملیاتی بی‌نظیر زد که پیامدهای مبارک آن ماندگار شده و به زوال سریعتر رژیم غاصب منتهی خواهد شد.

حجت‌الاسلام کوهی بیان کرد: رژیم کودک‌کش و غاصب با مظلوم نمایی نمی‌تواند بر ظلم‌های چندین دهه خود سرپوش بگذارد و غصب یک کشور، کودک‌کشی، آواره کردن ملت فلسطین، نسل‌کشی، محدود کردن و مانع شدن از رسیدن آب و غذا و داروو.... بخشی از جنایت‌های صهیونیست است و مردم غزه و فلسطین حق دارند برای آزادی خود طوفان و عملیاتی شروع کنند و این حق قانونی و طبیعی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: حمایت کشورهای اسلامی از غزه باید در ابعاد مختلف صورت بگیرد و اگر کشورهایی مثل عربستان سعودی، کویت، قطر، امارات به بهانه حمایت آمریکا از صهریونیست،  صادرات انرژی خود را محدود و همین امر موجب کاهش حمایت آمریکا از رژیم کودک‌کش خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha