رژیم صهیونیستی به نابودی نزدیک شده است
کد خبر: 4175994
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶
معاون استاندار لرستان:

رژیم صهیونیستی به نابودی نزدیک شده است

معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با کشتار کودکان و زنان بی‌گناه به نابودی نزدیک شده است، گفت: دانشجویان با روحیه آرمان‌طلبی و آرمان‌خواهی خود اعتراض به این جنایات را مخابره خواهند کرد.

احسان یاوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، احسان یاوری، معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان سه‌شنبه، ۲۵ مهرماه در آیین اختتامیه ششمین جشنواره درون دانشگاهی رویش به میزبانی دانشگاه علمی ـ کاربردی لرستان با اشاره به جنایات اخیر اسرائیل در غزه و فلسطین، افزود: رژیم صهیونیستی، مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه را با دستان خالی در محاصره قرار داده و از ورود آب، غذا، دارو و تجهیزات ضروری به مردم جلوگیری می‌کند اما آن‌ها شجاعانه در حال مقاومت هستند.

وی با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی با جنایات جدید خود در غزه و کشتار کودکان و زنان بی‌گناه به نابودی نزدیک شده است، افزود: افرادی که با کشته شدن یک حیوان وحشی آه و ناله می‌کردند امروز کجا هستند که در مقابل کشته شدن کودکان مظلوم و بی‌گناه غزه سکوت کرده‌اند و این جنایات را محکوم نمی‌کنند؟

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار لرستان با بیان اینکه افرادی که در برابر ظلم سکوت می‌کنند ظالم هستند، افزود: یقیناً دانشجویان با روحیه آرمان‌طلبی و آرمان‌خواهی خود اعتراض به این جنایات را مخابره خواهند کرد چراکه در روحیه ایستادگی مردم غزه تأثیر بسزایی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمار حدود ۷۰ درصد آموزش‌دیدگان دانشگاه علمی ـ کاربردی در راستای آموزشی که دیده، جذب بازار کار شده‌اند، اضافه کرد: نقش‌آفرینی فرد آموزش‌دیده در حوزه‌های مختلف جامعه و ایجاد اشتغال باید به عنوان یک راهبرد لحاظ تا مؤثر واقع شود در غیر این صورت آموزش به هدف خود نخواهد رسید.

یاوری، رویکرد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دولت سیزدهم را کشف استعدادهای نهفته دانشجویان دانست و افزود: برگزاری جشنواره‌های مختلف برای تقویت ذوق، خلاقیت و دانشجویان بسیار مؤثر است.
انتهای پیام
captcha