عضویت 630 دانشجوی جدید دانشگاه علوم پزشکی در طرح «ایسار»
کد خبر: 4176062
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

عضویت 630 دانشجوی جدید دانشگاه علوم پزشکی در طرح «ایسار»

با آغاز سال تحصیلی جدید برای اولین بار طرحی به نام پویش دانشجویی ایسار با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ارائه شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید 630 نفر از دانشجویان نوورود به اردوی فرهنگی(سفر به مشهد مقدس) اعزام شدند.
در همین راستا صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان ایران برای بسط و گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه، برای اولین بار طرحی برگرفته از فرهنگ اسلامی با نام پویش دانشجویی (ایسار) با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران اجرا کرد.

با توجه به شرایط اقتصادی موجود و افزایش شمار دانشجویان نیازمند دانشگاه، به  دانشجویان شرکت کننده در این طرح حساب پس انداز قرض‌الحسنه به مبلغ اعتبار 500 هزار ریال از طرف معاونت فرهنگی اهدا شد.

در این طرح دانشجویان دانشکده‌های پزشکی، پرستاری و مامایی، پیراپزشکی، توانبخشی و داروسازی شرکت دارند که از میان این تعداد حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز، 316 نفر دانشجوی خانم و 314 نفر دانشجوی آقا تعلق گرفت.

هدف از اجرای این طرح، آموزش‌های اخلاقی و ایمانی دانشجویان در کنار آموزش تحصیلی و نهادینه کردن فرهنگ اصیل اسلامی در میان نسل جوان، به‌ویژه دانشجویانی که مدیران آینده کشور هستند.

روابط عمومی صندوق طی فراخوانی از خانواده‌های علاقه‌مند که از توان مالی برخوردار هستند دعوت کرد تا در صورت تمایل، موجودی حساب فرزندان خود را افزایش داده و یا با افتتاح حساب پس‌انداز قرض‌الحسنه، در این طرح شرکت کرده و از دانشجوهای نیازمند حمایت کنند.

انتهای پیام
captcha