محفل قرآنی «منادی» به یاد شهدای مظلوم غزّه برگزار شد + عکس و صوت
کد خبر: 4176704
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

محفل قرآنی «منادی» به یاد شهدای مظلوم غزّه برگزار شد + عکس و صوت

بیست و هفتمین محفل از سلسله محافل منادی با حضور قاریان، حافظان، استادان و پیشکسوتان قرآنی کشور به یاد شهدای مظلوم غزّه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایکنا، بیست و هفتمین محفل از سلسله محافل قرآنی منادی، توسط مجمع قرآنیان اسلامشهر با حضور قاریان، حافظان، اساتید و پیشکسوتان قرآنی کشور و بار حضور پرشور علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن کریم و به یاد شهدای مظلوم غزّه شب‌گذشته، ۲۸ مهرماه برگزار شد.

در این برنامه ضمن محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی و دعا برای آزادی قدس شریف، محمد کاظمی، قاری بین‌المللی کشور به تبیین و روشنگری وقایع اخیر و طوفان‌الاقصی و وظایف مسلمین از دیدگاه آیات قرآن کریم پرداخت.

در این برنامه قاریان ممتاز و بین‌المللی کشور و نوجوانان مستعد قرآنی نیز به تلاوت و اجرای برنامه پرداختند. در محفل منادی بیست‌وهفتم قاریان و اساتیدی همچون امیرمحمد سبزی، محمد خلیفه‌لو، حمید جلیلی، علی خشنود، وحید خزایی، حسین فردی، جعفر فردی، محسن قاسمی و همچنین محمد کاظمی به اجرای تلاوت پرداختند.

در پایان این مراسم خط‌نوشته‌هایی نیز توسط خبیری استاد خوشنویسی و از اعضای مجمع قرآنیان اسلامشهر، نگاشته و به میهمانان این برنامه اهدا شد. عکس یادگاری تمام میهمانان و اساتید محفل منادی بیست و هفتم، قاب آخر از این محفل باشکوه بود.

کد
 تلاوت محمد کاظمی در محفل منادی بیست‌و‌هفتم
 
 
 
انتهای پیام
captcha