فعالیت ۷ هزار خادم رضوی در البرز
کد خبر: 4177720
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

فعالیت ۷ هزار خادم رضوی در البرز

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان البرز از فعالیت 7 هزار نفر در کانون خدمت رضوی البرز خبر داد و گفت: در حال حاضر ۹۰۰ نفر نامشان از خادمی امام رضا(ع) خط خورده است که فقط ۶ ماه فرصت دارند تا با ثبت خدمت ماهانه در سامانه وضعیت خود را حفظ کنند.

فعالیت 7 هزار خادم رضوی در البرز

به گزارش ایکنا از البرز، قربانعلی مصطفایی، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان البرز روز چهارشنبه، سوم آبان‌ماه در آیین تکریم مدیر کانون تخصصی تبلیغی و مداحی خدمت رضوی استان البرز که در مسجد امام سجاد(ع) کرج برگزار شد، اظهار کرد: در این استان ۱۱ کانون تخصصی در شبکه خادمیاری فعالیت دارد که باید از ظرفیت آنها برای ترویج تعالیم اسلامی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه خادمیاران در دو حوزه عمومی و تخصصی فعالیت دارند، گفت: کانون‌های تخصصی مثل کانون سلامت با عضویت کادر پزشکی در حوزه سلامت، کانون حقوقی با عضویت وکلا در بحث مسائل حقوقی و کانون خانواده با عضوبت بانوان طلبه حوزه علمیه و اساتید دانشگاه در حوزه آموزشی به‌صورت رایگان به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

این مسئول بیان کرد: یکی دیگر از کانون‌های تخصصی کانون قرآنی خادمیاران رضوی البرز است که در طول سال برنامه‌هایی چون برگزاری کرسی‌های تلاوت رضوی را در دستورکار دارد.

مصطفایی با اشاره به همکاری برخی ادارات با کانون خادمیاران رضوی البرز، گفت: در حال حاضر کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان حج و زیارت و اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز دارای کانون خادمیاران رضوی هستند که با تشکیل این کانون در راستان اهداف تعیین شده گام برمی‌دارند.

وی تصریح کرد: امیدواریم سایر ادارات نیز به خانواده آستان قدس رضوی بپیوندند تا بتوانیم از ظرفیت‌های بیشتری برای خدمت‌رسانی به مردم بهره‌مند شویم که تحقق این هدف نیازمند حمایت ویژه مسئولان استانی است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی البرز در ادامه از فعالیت هفت هزار نفر در کانون خدمت رضوی البرز خبر داد و گفت: درحال حاضر ۹۰۰ نفر در استان نامشان از خادمی امام رضا(ع) خط خورده است که فقط ۶ ماه فرصت دارند تا با ثبت خدمت ماهانه در سامانه وضعیت خود را حفظ کنند در غیر این صورت از خدمت کردن در بارگاه امام حذف می‌شوند.

وی در پایان از تلاش وخدمات مدیریتی حجت‌الاسلام میلانی‌نژاد قدردانی کرد و حجت‌الاسلام محمد صیدی طهرانی را به مدیریت کانون تخصصی تبلیغ و مداحی استان البرز منصوب کرد.

انتهای پیام
captcha