مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم
کد خبر: 4177865
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱
معاون دانشگاه لرستان:

مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم

محمد حیاتی با بیان اینکه به روش‌های مختلف بایستی ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم، گفت: جنایاتی که رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد به صورت عمده علیه کودکان و زنان است و هر انسان آزاده‌ای از این جنایات خشمگین و اندوهگین است.

محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان چهارشنبه، سوم آبان‌ماه در محفل «شعر مقاومت» گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم غزه که با حضور جمعی از شاعران لرستان در سالن شهید شکوهی دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: جنایاتی که الان از سوی رژیم جعلی، سفاک، جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی انجام شده، دل هر انسان آزادی‌خواهی را در سطح جهان به درد آورده است.

وی با بیان اینکه جنایاتی که رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد، به صورت عمده علیه کودکان و زنان است و هر انسان آزاده‌ای از این جنایات خشمگین و اندوهگین است، ادامه داد: اگر امکان حضور فیزیکی برای ما نیست که در غزه حضور یابیم، اما از هر روش ممکن که برایمان مقدور است بایستی به مردم مظلوم فلسطین کمک کنیم و جنایات رژیم جنایتکار صهیونیستی را محکوم کنیم.

حیاتی با بیان اینکه به روش‌های مختلف بایستی ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم، افزود: برگزاری محفل شعر مقاومت در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم غزه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب حاتمی کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان نیز در ادامه با بیان اینکه شعر حماسی به خوبی وضعیت فعلی جهاد و مبارزه فلسطینان و مظلومیت شهدای سرافراز فلسطین را توصیف می‌کند، گفت: می‌توان اهمیت شعر حماسی را با ذکر مثال‌هایی همچون شعر «دایه دایه» یا شعر «کربلا منتظر ماست بیا تا برویم»، بهتر درک کرد.

وی در سخنانش برای موفقیت و پیروزی قطعی مجاهدان و رزمندگان جبهه مقاومت فلسطین دعا کرد و از شاعران حاضر در محفل نیز قدردانی نمود و افزود: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی دل هر انسان آزادی‌خواه را به درد می‌آورد.

این محفل با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، سازمان بسیج اساتید استان لرستان، گروه جهادی شهدای گمنام و کمیته فرهنگی ـ هنری مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان برگزار شد.

یادآور می‌شود، در بخشی از این محفل شاعران اشعار خود در باب مظلومیت مردم غزه را قرائت کردند و در ادامه نیز گروه دانش‌آموزی «نغمه‌های بهشتی» به اجرای سرودهای با موضوع مظلومیت فلسطین پرداخت.

انتهای پیام
captcha