گفتگو محوری بین دانش‌آموزان در اولویت اتحادیه انجمن‌های اسلامی باشد
کد خبر: 4178377
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶

گفتگو محوری بین دانش‌آموزان در اولویت اتحادیه انجمن‌های اسلامی باشد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر اهمیت توسعه فرهنگ گفتگو محوری بین دانش‌آموزان برای تربیت نسلی آگاه و با بصیرت گفت: در این راستا برگزاری نشست‌های گفتگو محور باید اولویت اتحادیه انجمن‌های اسلامی قرار گیرد.

رویداد «نوجهان نوجوان»

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در رویداد «نوجهان نوجوان» به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کردستان امروز، ششم آبان در کردستان برگزار شد، با تأکید بر اهمیت توسعه فرهنگ گفتگو محوری بین دانش‌آموزان برای تربیت نسلی آگاه و با بصیرت گفت: در این راستا برگزاری نشست‌های گفتگو محور باید اولویت اتحادیه انجمن‌های اسلامی قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان برای توسعه استان باید تلاش علمی خود را ارتقا دهند، افزود: همت عالی نیاز به مطالعه و خواندن کتاب در مورد تاریخ به ویژه تاریخ کردستان دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: توسعه فکری دانش‌آموزان و توانمندسازی آنان با سوق دادنشان به سوی مطالعه می‌تواند به نقش آفرینی آنان در تحقق اهداف بیانیه گام دوم تأثیرگذار باشد.

سیدعلی‌رضا عزیزی، رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کردستان گفت: این مراسم در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین و با توجه به مأموریت مهم ایشان به دانش‌آموزان مبنی بر شناخت نقش و جایگاه ایران در نظم جدید جهانی برگزار شد.

عزت‌الله طیبی‌راد،  معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه دانش آموزان به عنوان افسران جنگ نرم در جامعه می‌توانند مؤثر باشند، گفت: رویداد نوجهان می‌تواند امکانی را برای دانش‌آموزان فراهم کند که مفاهیم نظم جدید جهانی را بهتر و بیشتر در جامعه تبیین کنند.

یادآور می‌شود؛ در ادامه هرکدام از نمایندگان انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی به بیان مطالب خود در زمینه‌های مختلف علمی، آموزشی زیرساختی و عقیدتی در مدارس پرداختند.

انتهای پیام
captcha