ویژه‌برنامه «نو جهان» در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4178525
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

ویژه‌برنامه «نو جهان» در کرمان برگزار شد

ویژه‌برنامه «نو جهان» با حضور دانش‌آموزانی از کشورهای فلسطین، عربستان، اندوزی، نیجریه، تاجیکستان و غزه در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

ویژه‌برنامه نو جهان در کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، ویژه‌برنامه «نو جهان» با حضور دانش‌آموزان کرمانی و دانش‌آموزانی از کشورهای فلسطین، عربستان، اندوزی، نیجریه، تاجیکستان، غزه پیش از ظهر امروز، هفتم آبان‌ماه در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

مهران شیخی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان در این مراسم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نظم جدید جهانی در دیداری که معظم‌له سال گذشته با نوجوانان داشتند، گفت: نوجوانان باید نقش خود را در این عرصه پیدا کنند.

وی با اشاره به شرایط روز دنیا، اظهار کرد: امروز آمریکا رو به افول است؛ اسرائیل نیز روز‌به‌روز‌ به پایان خود نزدیک‌تر می‌شود و کشورهای مختلف دنیا به مسیری می‌روند که هژمونی استکبار جهانی در حال از بین رفتن است و قدرت‌های نوظهوری مانند کشورهای محور مقاومت در دنیا خود را نشان می‌دهند.

شیخی با تأکید بر اینکه باید نقش خود را در نظم جدید جهانی پیدا کنیم، افزود: نوجوانان، تصمیم‌گیران آینده این کشور هستند که باید کشور را مدیریت کنند لذا نباید ساده از نقش خود بگذرند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان در پایان با بیان اینکه اگر مسئولان پای آرمان‌های انقلاب بایستند با بسیاری از مسائل روبه‌رو نمی‌شویم، اظهار کرد: شهید سلیمانی در نظم جدید جهانی به شدت تأثیرگذار بود و اتفاقات محور مقاومت و غزه مرهون زحمات ایشان است.

انتهای پیام
captcha