یادواره 53 شهید دانش‌آموز در سردشت برگزار شد
کد خبر: 4179079
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷

یادواره 53 شهید دانش‌آموز در سردشت برگزار شد

یادواره 53 شهید دانش‌آموز با حضور مسئولان و خانواده معظم شهدا در سردشت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محسن حمزه صحیحی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشتبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محسن حمزه صحیحی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت، امروز، 9 آبان در یادواره 53 شهید دانش‌آموز که با همت سازمان بسیج دانش‌آموزی و حوزه امام علی(ع) در مدرسه خواجه‌نصیرالدین طوسی در شهر ربط برگزار شد، گفت: فرهنگ ایثار، شهادت و شهادت‌طلبی در جامعه اسلامی به معنای واقعی کلمه نهادینه شده به طوری که ما امروزه تداوم راه شهدا را  شاهد هستیم که این موضوع برای ما مایه فخر و مباهات است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت اقتدار امروز کشورمان را یکی از برکات خون شهدای گلگون‌کفن نظام اسلامی برشمرد و افزود: در سایه رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب این اقتدار، عزت و امنیت حاصل شده است.

حجت‌الاسلام حمزه‌صحیحی ادامه داد: امروزه دانش‌آموزان ایران اسلامی می‌بایست در مسیر اهداف شهیدان که اعتلا و سربلندی کشور بود گام بردارند در همه ابعاد علمی، فرهنگی و اقتصادی کشورمان را رشد دهند تا در همه عرصه‌ها پرچم کشورمان برافراشته شود.

حجت الاسلام حمزه‌صحیحی افزود: شهدای دانش‌آموز با ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام و ایران، درس ایثار و مقاومت را به همه ما آموختند و نسل جدید امروز باید ادامه‌دهنده مسیر این شهدا باشند.

 در پایان از ۳ خانواده معظم شهید دانش‌آموزی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha