راه‌یابی 191 کردستانی به مرحله استانی مسابقات قرآن بسیج
کد خبر: 4180429
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

راه‌یابی 191 کردستانی به مرحله استانی مسابقات قرآن بسیج

مدیر دارالقرآن سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از راه‌یابی 191 نفر از برگزیدگان شهرستانی سی‌امین دوره مسابقات قرآن بسیج به مرحله استانی خبر داد و گفت: مرحله استانی این دوره از مسابقات ۲۴ آبان‌ در سنندج برگزار می‌شود.

پوستر سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج

مهدی قنبری، مدیر دارالقرآن سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان گفت: مرحله استانی سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج 24 آبان در مجتمع نور تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار خواهد شد.

وی از راه‌یابی 191 نفر از برگزیدگان شهرستانی سی‌امین دوره مسابقات قرآن بسیج به مرحله استانی خبر داد و افزود: این مسابقات در پنج بخش آوایی انفرادی، آوایی گروهی، معارف، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.

مدیر دارالقرآن سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بیان کرد: بیان شاکری، ژاله حیدری‌مقدم و زهرا منبری، کار داوری مرحله استانی سی‌امین دوره مسابقات در بخش بانوان را برعهده دارند و اساتید ماموستا ماجد تابه‌زر، جبار زندسلیمی، مهدی احمدوند نیز در بخش آقایان به داوری می‌پردازند.

وی با اشاره به شرکت ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر از فعالان قرآنی کردستان در سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج گفت: این دوره از مسابقات در چهار مرحله پایگاه‌های بسیج، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که تاکنون در استان کردستان دو مرحله پایگاهی و شهرستانی به اتمام رسیده است.

قنبری افزود: هدف از برگزاری این دوره از مسابقات رونق آموزش‌های قرآنی از طریق برقراری کلاس‌های قرآنی در سطح نواحی و پایگاه‌ها، ایجاد شور و نشاط و رقابت قرآنی بین بسیجیان، شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی بین بسیجیان و آحاد مردم است.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی در بخش خانوادگی یادآور شد: نفرات برگزیده این دوره از مسابقات به مرحله کشوری راه‌خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha