تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره داستان و شعر انقلاب
کد خبر: 4181362
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره داستان و شعر انقلاب

مهلت ارسال آثار به سیزدهمین جشنواره داستان و شعر انقلاب تمدید شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری به منظور ایجاد بستری برای آفرینش آثار ادبی با محوریت مضامین و مفاهیم مرتبط با  انقلاب اسلامی و زمان‌بر بودن فرآیند خلق اثر و همچنین بر اساس درخواست مؤلفان جهت تکمیل و بازنویسی نهایی آثار خود، مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تا پایان آذر جشنواره  تمدید شد.

عدالت و انسانیت، وحدت امت اسلامی، رفعت ملی، اخلاق و معارف دین، گفتمان انقلاب اسلامی، مقاومت (با رویکرد ستم‌ستیزی، مبارزه با استکبار جهانی، مسائل و رویدادهای تاریخ انقلاب اسلامی؛ سال­های قبل از انقلاب، روزهای پیروزی انقلاب و پس از آن تا وقایع امروز، دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، نقش و جایگاه انقلاب اسلامی در رهبری، وحدت، انسجام ملی و همراهی با جریان‌های استکبارستیز جهان با تأکید بر هویت اسلامی از جمله محورهای محتوایی سیزدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب است.

نویسندگان و شاعران می‌توانند آثار خود را در قالب‌های رمان بزرگسال، رمان نوجوان، مجموعه داستان و مجموعه شعر در پایگاه جشنواره به نشانی  artfest.ir ثبت‌ کنند. 

جوایز این دوره علاوه بر تندیس جشنواره و دیپلم افتخار در بخش رمان بزرگسال دو میلیارد ریال، رمان نوجوان یک میلیارد ریال، مجموعه داستان یک میلیارد ریال و مجموعه شعر پانصد میلیون ریال هدیه نقدی خواهد بود.  آیین اختتامیه‌ سیزدهیمن جشنواره‌ی داستان و شعر انقلاب اسلامی بهمن‌ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha