تصویب ۴۵۰ میلیارد ریال برای محرومیت‌زدایی و اشتغال جوانان در بوشهر
کد خبر: 4181365
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

تصویب ۴۵۰ میلیارد ریال برای محرومیت‌زدایی و اشتغال جوانان در بوشهر

دبیر اجرایی نخستین گردهمایی کانون‌های «خدمت رضوی» در استان بوشهر گفت: با هدف محرومیت‌زدایی و اشتغال جوانان توسط شبکه خادمیاران رضوی هزینه‌ای بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال از سوی نهادهای حمایتی و خدماتی در استانداری بوشهر مصوب شده است.

نخستین گردهمایی کانون‌های «خدمت رضوی»

به گزارش ایکنا از بوشهر، نخستین گردهمایی کانون‌های «خدمت رضوی» با حضور استان‌های جنوبی، در روزهای ۲۰ و ۲۱ آبان‌ماه، با هدف پیگیری ظرفیت‌سنجی برنامه‌های شبکه خادمیاران و ماموریت‌های مشترک به میزبانی شهدای مسجد توحید محله بوستان منطقه یک شهر بوشهر و در سالن جلسات کانون فرهنگی - هنری توحید برگزار شد.

مهران خورده‌بین‌مقدم، رئیس کانون‌های خدمت رضوی بوشهر در این گردهمایی که با حضور نمایندگانی از استان‌های خوزستان، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد همراه بود، اظهار کرد: در سطح کشور نزدیک به ۱۶۰ هزار نفر خادمیار رضوی در قالب شش هزار و ۳۰۰ عنوان خدمت در شبکه بین‌المللی خادمیاران آستان قدس رضوی در راستای ازدواج و اشتغال جوانان و محرومیت‌زدایی فعالیت بالقوه دارند.

وی با بیان اینکه جمعاً ۵۰۰ کانون تخصصی و محله‌ای در استان بوشهر در زیر چتر امام رئوف(ع) تشکیل و سازماندهی شده است، مطرح کرد: تشکیل کانون‌های تخصصی و محله یکی دیگر از راهبردهای جدید کانون‌های خدمت رضوی جهت توسعه نمودار جغرافیایی رابطین در عرصه «فرهنگی، قرآنی، ایثار و شهادت، ورزشی، زیارت اولی، جوانان و اشتغال» شبکه خادمیاران رضوی در مناطق شهری و روستایی سایر استان‌ها است.

دبیر اجرایی نخستین گردهمایی کانون‌های «خدمت رضوی» در ادامه گفت: تبصره ۱۸ قانون بودجه و منابع حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان دو مورد یاری‌رسان به اجرای طرح‌های شاخص محرومیت‌زدایی و اشتغال جوانان است که مستمراً این اقدام با همکاری استانداری بوشهر و وزارت کار در جلسات پیگیری می‌شود که جمعاً تا‌کنون مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال مصوب شده است.

همچنین در این مراسم از حامد فکوری، خبرنگار ایکنا به پاس تعامل مستمر و اطلاع‌رسانی فعال در حوزه ترویج فرهنگ رضوی و زیارت اولی‌ها تجلیل شد.

یادآور می‌شود، که مجریان شبکه خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی طی آیینی با آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در مجتمع فرهنگی و پژوهشی آدینه محله شهید مدرس منطقه یک این شهر دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

نخستین گردهمایی کانون‌های «خدمت رضوی» استان‌های جنوبی
نخستین گردهمایی کانون‌های «خدمت رضوی» استان‌های جنوبی
نخستین گردهمایی کانون‌های «خدمت رضوی» استان‌های جنوبی
نخستین گردهمایی کانون‌های «خدمت رضوی» استان‌های جنوبی

امیرحسین مؤمنی 

انتهای پیام
captcha