طوفان الاقصی با ادامه مقاومت به طوفان آزادی تبدیل می‌شود
کد خبر: 4181739
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
ناصر ابوشریف:

طوفان الاقصی با ادامه مقاومت به طوفان آزادی تبدیل می‌شود

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه در سطوح نظامی مقاومت فلسطین قدرت خود را از دست نداده و روزبه‌روز قدرتش افزایش می‌یابد، اظهار کرد: یکی از اصطلاحاتی که امروزه رواج یافته طوفان الاقصی است، ولی اگر این مبارزه ادامه یابد می‌تواند به طوفان آزادی تبدیل شود. 

ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران

به گزارش خبرنگار ایکنا، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در سومین جلسه فوق‌العاده ستاد مرکزی انتفاضه و قدس که صبح امروز، ۲۳ آبان، در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: موضوع مهم استمرار پایداری مردم فلسطین در برابر حملات ترکیبی رژیم صهیونیستی است. تمام بیمارستان‌های غزه از کار افتاده‌اند و همه اینها به خاطر حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و نبود سوخت کافی است. 

وی با بیان اینکه در سطوح نظامی مقاومت فلسطین قدرت خود را از دست نداده و روزبه‌روز قدرتش افزایش می‌یابد، اظهار کرد: ما توانسته‌ایم تانک‌های اسرائیلی را از کار بیندازیم. یکی از اصطلاحاتی که امروزه رواج یافته طوفان الاقصی است، ولی اگر این مبارزه ادامه یابد می‌تواند به طوفان آزادی تبدیل شود. 

جنگ با آتش بس هم کاملاً متوقف نمی‌شود

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران بیان کرد: صهیونیست‌ها روزبه‌روز دست به جنایت‌های بیشتری می‌زنند و حتی اگر آتش‌بسی هم منعقد شود قطعاً نباید انتظار داشت جنگ کاملاً متوقف شود. تمام دنیا باید بداند تنها مسئله غزه نیست بلکه مسئله اصلی اشغال کل فلسطین است ولی برخی کشورها به خاطر ترسی که از اسرائیل دارند نمی‌خواهند این را بپذیرند.


بیشتر بخوانید:


ابوشریف با بیان اینکه شعله‌ور شدن آتش جنگ همه کشورها را در برخواهد گرفت و سکوت بیشتر رهبران عرب شرایط را بدتر می‌کند و برای حفظ امنیت خود نباید بیش از این سکوت کنند، گفت: پژواک و پیامدهای این فاجعه حتی امنیت آمریکا را تحت تأثیر قرار داده و البته این را می‌توان یک مزیت دانست چون اعتراضات مردمی در مقیاس وسیع علیه آمریکا در جهان و خود این کشور در جریان است. یکی دیگر از مزیت‌های طوفان الاقصی این است که پروژه عادی‌سازی روابط با اسرائیل را متوقف کرده است. 

تأثیرات مخرب طوفان الاقصی بر اقتصاد رژیم صهیونیستی

وی در پایان اظهار کرد: طوفان الاقصی تأثیرات بسیاری بر اقتصاد رژیم صهیونیستی گذاشته و اقتصاد این رژیم غاصب را مختل کرده  است، لذا از دولت‌های مسلمان می‌خواهم به رابطه اقتصادی خود با رژیم صهیونیستی پایان دهند. از سوی دیگر همچنین از مردم می‌خواهم تظاهرات گسترده‌تر علیه رژیم صهیونیستی برپا کنند. جمهوری اسلامی ایران برخورد جدی‌تری خواهد داشت، زیرا سال گذشته این رژیم حوادث ایران را پررنگ کرد و لازم است در ابعاد خارجی و داخلی اقدامات جدی‌تری علیه اسرائیل انجام گیرد.

انتهای پیام
captcha