جهاد تبیین در سایه فرهنگ بسیج و بسیجی محقق می‌شود
کد خبر: 4182019
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج:

جهاد تبیین در سایه فرهنگ بسیج و بسیجی محقق می‌شود

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه ترویج فرهنگ ناب بسیجی خنثی‌کننده توطئه دشمنان شده است، یادآور شد: جهاد تبیین در سایه فرهنگ بسیج و بسیجی محقق می‌شود.

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام کریم سرافراز، جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج، پیش از ظهر امروز ۲۴ آبان‌ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بسیج یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) نیرویی مخلص، متدین و ولایی است، تصریح کرد: از زمان تشکیل این نیروی مردمی تا امروز با بصیرت، آگاهی و ولایت‌مداری همیشه و در همه صحنه‌ها خوش درخشید.

وی با بیان اینکه نیروی مردمی بسیج با بیش از چهار دهه فعالیت و خدمت خالصانه در همه عرصه‌ها اقتدار و پویایی خود را به موثرترین شکل نشان داده است، افزود: امروز نیروی مردمی بسیج استوارتر از گذشته در همه عرصه‌ها نقش‌آفرینی می‌کند.

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین پشتوانه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برای خدمت به مردم بسیج است، عنوان کرد: این مهم در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، سازندگی و … به خوبی مشهود است.

حجت‌الاسلام سرافراز با بیان اینکه ترویج فرهنگ ناب بسیجی خنثی‌کننده توطئه دشمنان شده است، یادآور شد: جهاد تبیین در سایه فرهنگ بسیج و بسیجی محقق می‌شود.

این، مسئول با اشاره به امنیت امروز کشور، خاطرنشان کرد: امنیت پایداری را که اکنون در ایران شاهد آن هستیم مدیون بسیجیان و تفکر بسیجی موجود در جامعه هستیم.

انتهای پیام
captcha