تجمع مردم در محکومیت رژیم جنایتکار صهیونیستی در ۴۱ نقطه خراسان‌شمالی
کد خبر: 4182455
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸

تجمع مردم در محکومیت رژیم جنایتکار صهیونیستی در ۴۱ نقطه خراسان‌شمالی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی از تجمع مردم در ۴۱ نقطه شهری و روستایی استان در محکومیت رژیم جنایتکار صهیونیستی خبرداد.

تجمع مردم در محکومیت رژیم جنایتکار صهیونیستی در ۴۱ نقطه خراسان‌شمالیحجت‌الاسلام جلیل محمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: فردا ۲۷ آبان ماه سال جاری مردم خراسان‌شمالی در ۴۱ نقطه شهری و روستایی در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت رژیم صهیونیستی تجمع می‌کنند.
 
وی ادامه داد: مردم بجنورد فردا شنبه ۲۷ آبان ساعت 9:30 در میدان شهید تجمع می‌کنند که حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در این مراسم به سخنرانی می‌پردازد.
 
محمدی تصریح کرد: این تجمع در شیروان در محل میدان انقلاب، اسفراین در چهارراه ۲۲ بهمن، آشخانه میدان امام خمینی(ره)، فاروج مقابل مسجدآل یاسین، جاجرم خیابان ولیعصر،گرمه مصلی نمازجمعه،راز میدان معلم برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه در نقاط روستایی نیز این تجمع بیشتر مقابل مدارس و مساجد انجام می‌شود، یادآورشد:مردم خراسان‌شمالی تاکنون درچند نوبت در بخش روحانیون و طلاب، فعالان قرآنی، مادران و کودکان، دانش‌آموزان، دانشجویان، پرستاران، ورزشکاران، اصناف و بازاریان و مردم در روزهای مختلف در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم غاصب اسرائیل تجمع کرده‌ و شعار سر دادند.
انتهای پیام
captcha