یاد مردم مظلوم و مقتدر غزّه در محفل «منادی» + عکس و صوت
کد خبر: 4182484
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

یاد مردم مظلوم و مقتدر غزّه در محفل «منادی» + عکس و صوت

بیست‌و‌هشتمین محفل از سلسله محافل منادی با حضور قاریان، حافظان، استادان و پیشکسوتان قرآنی کشور با یاد مردم مظلوم و مقتدر غزّه از سوی مجمع قرآنیان اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش ایکنا، بیست‌وهشتمین محفل از سلسله محافل منادی با حضور قاریان، حافظان، اساتید و پیشکسوتان قرآنی کشور و با حضور پرشور علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن کریم شب گذشته،‌ 26 آبان‌ماه از سوی مجمع قرآنیان اسلامشهر برگزار شد.

در این برنامه نیز به مانند محفل منادی بیست‌وهفتم، یاد و نام شهدای غزّه و مردم مظلوم و مقتدر این منطقه از فلسطین گرامی داشته و برای پیروزی ملت بزرگ فلسطین تلاوت قرآن و دعا انجام شد.

همچنین در این برنامه علاوه بر اجرای محمد کاظمی، به عنوان قاری و مجری برنامه، قاریان ممتاز و بین‌المللی کشور و نوجوانان قرآنی به اجرای برنامه پرداختند.

در محفل منادی بیست و هشتم قاریان نوجوان و استادانی همچون آمین بهروان‌منش، مهدی نصیری، محمد اسدی، حبیب‌الله پور‌احمدی، حسین طاهری، سیدمحمدحسین حسینی‌پور و امیرحسین رحمتی نیز به اجرای برنامه پرداختند.

در پایان این مراسم خط‌نوشته‌های خانم بیاتی، از اعضای انجمن خوشنویسان اسلامشهر و حافظ قرآن کریم که به هنگام اجرای تلاوت‌ها، اقدام به خوشنویسی می‌کرد، به میهمانان این برنامه اهدا شد.

عکس یادگاری، قاب آخر از این محفل قرآنی بود.

کد

غلامحسن جهانگیری، مسئول مجمع قرآنیان شهرستان اسلامشهر در خصوص این محفل گفت: مجمع قرآنیان اسلامشهر، مجمعی مردم‌نهاد است و از سوی جمعی از قرآنیان این منطقه پایه‌گذاری شده است.

این قاری ممتاز گفت: این محفل به منظور ترویج و تعمیق فرهنگ تربیتی و ناب قرآن کریم در بین آحاد مردم و نیز تحقق فرامین مقام معظم رهبری برگزار می‌شود. اکنون فعالیت‌های قرآنی این مجمع در قالب اجرای محافل ماهیانه انس با قرآن است و در آینده در راستای گسترش فرهنگ قرآنی توسعه خواهد یافت.  

 

انتهای پیام
captcha