بیداری بشریت، بزرگترین دستاورد مقاومت فلسطین است
کد خبر: 4183068
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

بیداری بشریت، بزرگترین دستاورد مقاومت فلسطین است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه مقاومت ملت فلسطین، مهمتر از عملیات طوفان‌الاقصی است، گفت: بیداری بشریت و باز شدن چشم جامعه بشری بر حقایقی که انقلاب اسلامی نزدیک به نیم قرن آن را فریاد می‌زند بزرگترین دستاورد این مقاومت است.

سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاهبه گزارش ایکنا از کرمان، سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز، ۲۹ آبان‌ماه در نشست تبیینی_توجیهی با معاونان مدارس شهر کرمان که به‌مناسبت هفته بسیج برگزار شد با اشاره به وضعیت غزه، گفت: مردم فلسطین خون دادند تا بشریت را بیدار کرده و اثبات کنند که صحبت امام راحل محقق شدنی است.

وی افزود: اگر امام(ره) وعده داد این انقلاب مقدمه انقلاب جهانی است و رهبر معظم انقلاب وعده آزادی قدس و فلسطین را دادند بسیاری از ما ممکن است آن را بعید و دور می‌دانستیم اما قیام طوفان الاقصی نشان داد این حوادث بسیار نزدیک هستند و می‌توان از سد کشوری که خود را شکست‌ناپذیر می‌داند، گذشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه یوم‌الله ۱۵ مهرماه این واقعیت را آشکار کرد که قدرت خداوند مافوق همه قدرت‌ها است و هر آنچه اراده کند،‌ می‌شود، افزود: خداوند بر پیمان خود پایدار است و اگر مؤمنان در ایمان خود سستی نداشته باشند و جهاد با طاغوت را پیشه کنند خداوند نیز یاری می‌کند.

سردار نقدی با اشاره به گستره کوچک جغرافیایی غزه و تحریم‌های این منطقه و خفقان بسیار، ادامه داد: در چنین شرایطی کارخانه‌های موشک‌سازی در این سرزمین راه‌اندازی و هزاران موشک تولید شد و هزاران نفر آموزش نظامی داده‌ شدند و رزمندگان مقاومت بدون اینکه دشمن متوجه شود او را غافلگیر نظامی کرده و این پیروزی بزرگ را رقم زدند.

وی با اشاره به نقش شهید سلیمانی در قدرتمند شدن مردم فلسطین و بیان اینکه این روزها جای شهید سلیمانی بسیار خالی است، اظهار کرد: مقاومت ملت فلسطین، صد برابر بزرگتر و مهمتر از عملیات طوفان‌ الاقصی است. ملت فلسطین جنایات اسرائیل را به خوبی می‌شناختند و می‌دانستند چه اتفاقی قرار است رقم بخورد اما وقتی ۷۵ سال یک ملت شکنجه، تحقیر و آواره می‌شود و در شرایط مشقت‌بار است برای اینکه ایمان به خدا دارد و عزتمند است نمی‌تواند سکوت کند لذا قربانی‌ها می‌دهد تا به پیروزی برسد.

سردار نقدی با بیان اینکه دستاورد مقاومت و ایستادگی به قدری بزرگ است که شاید برای آن باید صدها هزار شهید تقدیم می‌شد، افزود: بیداری بشربت و باز شدن چشم جامعه بشری بر حقایقی که انقلاب اسلامی نزدیک به نیم قرن آن را فریاد می‌زند و کسی آن را باور نمی‌کرد یعنی جنایتکاری اسرائیل، امروز بزرگترین دستاورد این مقاومت است و خون‌های مظلومان بی‌اجر نماند.

معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: این بیداری زمینه را برای ظهور منجی و آزادی بشریت از ظلم فراهم می‌کند. امروز همه به میدان آمده‌اند و براساس آمار کتابفروشی‌ها در این ۴۰ روز فروش قرآن در کشورهای خارجی ۸ برابر قبل شده و مردم به حقیقت روی آورده‌اند.

وی با بیان اینکه ایستادگی، مقاومت و ادبیات فاخر توحیدی که در کلام کودکان غزه نمایان شده محصول آموزش‌و‌پرورش است، گفت: آنها نترسیدند و بی‌مهابا از قدرت خداوند و قرآن گفتند و کودکان خود را پرورش دادند و امروز غزه گورستان لیبرال و دموکراسی است که هر چه تلاش کردند مردم را به سمت دنیاگرایی و مادی‌گرایی سوق دهند اما شکست خوردند و همه اینها به دلیل ظلم بود. به دلیل ظلم بسیار کار آنها به پایان رسید و در ازای خون‌هایی که ریختند بهای بسیاری پرداختند و تفکر غرب بی‌آینده شد زیرا کودکان را کشتند و امروز کودکان آمریکایی، انگلیسی، فرانسوی و... عمق تمدن غرب را دیدند.

سردار نقدی افزود: امروز غزه میدان رویایی دو تمدن است که باید تبیین شود؛ یکی تمدنی که جنایتکار و قصی‌القلب و ضعیف است که برای عقده‌گشایی و بدون هیچ دستاوردی جنایت می‌کند که اوج ناتوانی آنها هدف قرار دادن بیمارستان‌هاست. در مقابل آن تمدنی قرار دارد که با وجود جنایات دشمن حاضر نیستند از ابزارهای جنایتکاری دشمن استفاده کنند تا غیرنظامیان آسیب نبینند و این دو تفکر است.

وی با بیان اینکه شکوه تمدن اسلامی در صبر، استقامت، فهم، انسان دوستی، فضیلت‌های اخلاقی جلوه‌گر است، گفت: مردم غزه حجت را بر بشریت تمام کردند و اقدامات و مقاومت مردم فلسطین درسی بود که در مکتب انقلاب اسلامی آموختند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ادامه داد: در منطقه کوچک و زیر ذره‌بین دشمن، در این حد مجهز شدن برای حماس کار بزرگی بود تولید موشک و حماس و... همه افسانه است و این حد از آمادگی و توان برای رزمندگان حماس قابل تصور نبود. امروز رزمندگان حماس آماده هستند و موضوع مهم جلوگیری از کشتار غیرنظامی‌ها و جنایات در حق مردم است که باید به دنیا فشارآورد تا این جنایات متوقف شود و این درخواست را با اقتدار اعلام می‌کنیم و این جنایات قابل تعقیب در مجامع بین‌المللی است.

سردار نقدی در پایان با بیان اینکه ۹۰ درصد رسانه‌های دنیا در دست آمریکا و انگلیس است و مردم فلسطین با کمترین امکانات بر این جنگ رسانه‌ای غلبه می‌کنند، اظهار کرد: دشمن با دروغ‌پراکنی‌های فضای مجازی به‌دنبال از بین بردن وحدت شیعه و سنی است اما مردم فلسطین محب اهل‌بیت(ع) هستند و باید مراقب دروغ‌پراکنی‌ها باشیم.

انتهای پیام
captcha