ایجاد هر نوع آلودگی و آسیب به محیط از نظر شرعی گناه است
کد خبر: 4183167
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴

ایجاد هر نوع آلودگی و آسیب به محیط از نظر شرعی گناه است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین با اشاره به اینکه پیامبر اعظم(ص) بهداشت را پایه اسلام خوانده‌اند، گفت: ایجاد هر نوع آلودگی و یا آسیب به محیط از نظر شرعی گناه محسوب می‌شود.

کاظم لو مدیر حوزه علمیه بانوان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، زین‌العابدین رستمی، معاون اجرایی محیط زیست استان قزوین روز گذشته با حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم‌لو، مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران دیدار کرد.

در این دیدار رستمی با اشاره به فعالیت‌های محیط زیست، گفت: سازمان محیط زیست در نظر دارد همکاری گسترده‌ای با حوزه علمیه خواهران داشته باشد و در این زمینه حاضر است دوره‌های آموزشی برای طلاب خواهر جهت آمادگی آن‌ها در عرصه تبلیغ فرهنگ حفظ محیط زیست در جامعه برگزار کند.

حجت‌الاسلام کاظم‌لو نیز ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی، با بیان اینکه ایجاد هر نوع آلودگی و یا آسیب به محیط از نظر شرعی گناه محسوب می‌شود، اظهار کرد: پیامبر اعظم(ص) بهداشت را پایه اسلام خوانده و حفظ پاکی در همه زمینه‌ها را از وظایف فرد با ایمان عنوان کردند.

وی خاطرنشان کرد: حوزه علمیه خواهران آمادگی کامل خود برای همکاری با سازمان محیط زیست را اعلام می‌دارد، چرا که بیان آموزه‌های قرآن در حوزه بهداشت و سیره نبوی در جامعه توسط مبلغین می‌تواند در افزایش آگاهی و بهبود فرهنگ بهداشتی جامعه نقش مؤثری داشته باشد.

انتهای پیام
captcha