ادای احترام رئیس‌کل ستاد نیروهای مسلح به شهید سلیمانی
کد خبر: 4183208
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۵

ادای احترام رئیس‌کل ستاد نیروهای مسلح به شهید سلیمانی

سرلشکر محمد باقری صبح امروز، ۳۰ آبان‌ماه با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهدا و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

ادای احترام رئیس کل ستاد نیروهای مسلح به شهید سلیمانیبه گزارش ایکنا از کرمان سرلشکر محمد باقری، رئیس کل ستاد نیروهای مسلح با همراهی جمعی از معاونان و فرماندهان صبح امروز، ۳۰ آبان‌ماه با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهدا و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.

سرلشکر باقری در جریان حضور خود در گلزار شهدای کرمان با بیان اینکه این روزها همه دنیا نهالی که شهید سلیمانی و همرزمانش در فلسطین غرس کردند را می‌بینند، گفت: این نهال به درخت تناوری بدل شده و مقاومت نهاد صهیونیسم را از بین خواهد برد.

وی افزود: هر روز که می‌گذرد جایگاه این شهید بزرگوار بیشتر و روشن‌تر می‌شود و همه ما در نیروهای مسلح و جوانانی که وارد نیروهای مسلح می‌شوند شهید سلیمانی را یک الگو و اسوه می‌بینیم که باید در مسیر او گام برداشت و باید تلاش کرد که مانند او شد و ایشان نه تنها برای ایران بلکه همه آزادی‌خواهان جهان الگو و اسوه بزرگی است.

رئیس کل ستاد نیروهای مسلح در پایان اظهار کرد: دشمنان بدانند که خون شهید سلیمانی همچنان می‌جوشد و جوانان کشورهای اسلامی و محور مقاومت ساکت نخواهند شد و نهادی از استکبار را باقی نمی‌گذارند.

انتهای پیام
captcha