خبرنگاران غزه قدم مهمی در نمایش مظلومیت مردم فلسطین داشتند
کد خبر: 4184506
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

خبرنگاران غزه قدم مهمی در نمایش مظلومیت مردم فلسطین داشتند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه شکست بزرگ رژیم جعلی شکست رسانه‌ای بود، گفت: با وجود اینکه کمپانی‌ها و شرکت‌های زیاد متعلق به این رژیم هستند و ابزارهای رسانه‌ای قوی در اختیار آنهاست، اما می‌بینیم مظلومیت این مردم بر قدرت رسانه‌ای آنها فائق آمد، خبرنگاران و شهدای خبرنگار غزه قدم مهمی در نمایش مظلومیت مردم فلسطین داشتند.

مسعود ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدانبه گزارش ایکنا از همدان، مسعود ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، امروز ۶ آذرماه در مراسم گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه که در تالار قرآن همدان برگزار شد، اظهار کرد: در روایت داریم هرکس حضرت زهرا(س) را به قدر معرفت این بانوی بزرگ درک کند مثل این است که شب قدر را درک کرده است.

وی افزود: در مورد حدیث شریف کسا علمای زیادی نکات و تفاسیری را بیان کرده‌اند برخی گفته‌اند رمز تنگاتنگ شدن ارتباط با امام زمان(عج) خواندن مداوم حدیث کسا است، حدیثی که محورش حضرت فاطمه(س) است.

ویژه بیان کرد: در مورد اتفاقاتی که در غزه افتاد به ویژه پس از اعلام آتش‌بس و تبادل اسرا، شکست بزرگی برای رژیم غاصب صهیونیستی رقم خورد، البته شکست بزرگتر از این، شکست رسانه‌ای این رژیم جعلی بود با وجود کمپانی‌ها و شرکت‌های زیادی که متعلق به این رژیم هستند و ابزارهای رسانه‌ای قوی در اختیار آنهاست، اما با وجود محدودیت برای خبرنگاران جهادی در غزه که به سختی اخبار را منتشر می‌کنند، می‌بینیم مظلومیت این مردم بر قدرت رسانه‌ای آنها فائق آمد، لذا خبرنگاران شهید و خبرنگاران غزه قدم مهمی در نمایش مظلومیت مردم فلسطین داشتند.

مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی همدان، گفت: صهیونیست‌ها گمان می‌کنند در حوزه رسانه هوشمندانه عمل می‌کنند اما از آنجاکه رسانه‌های آنها بر مبنای دروغ است خوشبختانه جو رسانه‌ای در دنیا به نفع ملت مظلوم رقم خورد.

 

انتهای پیام
captcha