شهدای خبرنگار غزه ماهیت اصلی آمریکا و اسرائیل را به دنیا نشان دادند
کد خبر: 4184508
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶

شهدای خبرنگار غزه ماهیت اصلی آمریکا و اسرائیل را به دنیا نشان دادند

فرمانده سپاه همدان با بیان اینکه پیش از عملیات طوفان الاقصی نشان دادن ماهیت آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها کار سختی بود، تصریح کرد: اما خبرنگاران و بیش از ۶۰ خبرنگار شهید غزه این زحمت را کشیدند و کار بزرگی انجام دادند، افرادی که با کمترين تجهيزات به دنبال نشان دادن ظلم به مردم بودند.

سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین همدانبه گزارش ایکنا از همدان، سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)، امروز ۶ آذرماه در مراسم گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه که در تالار قرآن همدان برگزار شد، اظهار کرد: پیامبر(ص) هر بار که از مقابل درب منزل حضرت فاطمه(س) رد می‌شدند با صدای بلند به ایشان سلام می‌کردند و این حرکت ایشان برای نشان دادن جایگاه این بانوی اسلام به جامعه بود.

وی افزود: بر اساس روایتی از پیامبر(ص) اگر مظلومی در عالم ندای کمک سر دهد وظیفه هر انسانی است که به او کمک کند. در جریان غزه متأسفانه برخی حماس را مقصر می‌دانند، اما حرکت دفاعی حماس ناشی از ظلم بیش از نیم قرن به مردم مظلوم فلسطین بوده است، رژیم جعلی عنوان می‌کند که از هر سه نفر ساکن در غزه یک نفر از عوامل آنهاست، با وجود ادعای آنها نسبت به مهار این سرزمین و داشتن سیستم اطلاعاتی قوی، تمرین و حرکت اعضای حماس که بیش از یک سال در حال برنامه ریزی بودند تا اینکه ماهرانه وارد شوند، حرکت بسیار بزرگ و افتخارآمیز بود.

مجیدی بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی بر علیه سیستم‌های امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بود، به طوری که برخی از اسرا که از سران ارتش اسرائیل بودند را از محل استراحتشان به اسارت گرفتند.

وی بیان کرد: تمام موانع اسرائیل که حماس مورد حمله قرار داده هوشمند است و این حرکت حماس هیمنه آنان را از بین برد، این حقارت بزرگی برای اسرائیل بود که ابهت آنها شکسته شد و آنچه که در دنیا مطرح است که چهارمین ارتش نظامی دنیا را دارد و به لحاظ امکانات و تجهیزات درست است اما به لحاظ نیروی با انگیزه و فداکار چنین نیست و در این زمینه توخالی هستند.

وی ادامه داد: بعد از عملیات طوفان الاقصی به مدت دو هفته خود اسرائیل در جنگ بود اما پس از آن سردمداران غربی از جمله آمریکا، آلمان و فرانسه به آنجا سفر کردند و کمک آنها رفتند، آنها طی این مدت تلاش کردند پای ایران را به این قضیه باز کنند که اگر روزی آتش بسی مثل امروز اتفاق افتاد بگویند یک طرف قضیه کشور بزرگ ایران بود تا اینقدر برایشان تحقیرآمیز نباشد که از یک گروه کوچک مقاومت شکست خوردند.

فرمانده سپاه همدان با بیان اینکه پیش از این قضایا نشان دادن ماهیت آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها کار سختی بود، تصریح کرد: اما ۶۰ خبرنگار شهید در غزه این زحمت را کشیدند و کار بزرگی انجام دادند، افرادی که با کمترين تجهيزات به دنبال نشان دادن ظلم به مردم بودند. امروز با وجود آتش بس می‌بینیم که حماس تعیین کننده این جریان بود. اگر آتش بس ادامه پیدا نکند باز هم حماس مقاومت خواهد کرد.

مجیدی با اشاره به روحیه شجاعانه نیروهای حماس ابراز کرد: جرأت نیروهای حماس که از لحاظ تعداد بسیار محدود هستند به قدری است که ۴ یا ۵ نفر در مقابل ۲۰۰ تانک مجهز مقاومت می‌کنند، ما در جنگ بوده‌ایم این حرکت حماس یک معجزه است، شاید بمباران‌های بزرگ و دردآور اسرائیل اجازه نداد در مورد بزرگی عملیات طوفان الاقصی آنطور که باید صحبت شود اما این حرکت نشان از قدرت حماس بود.

 

انتهای پیام
captcha