مسئولان فرصت‌ خدمت به مردم را قدر بدانند
کد خبر: 4185148
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
استاندار سیستان‌وبلوچستان:

مسئولان فرصت‌ خدمت به مردم را قدر بدانند

محمد کرمی گفت: مسئولان فرصت‌ خدمت به مردم را قدر بدانند، زیرا زمان خدمت کوتاه و به سرعت سپری می‌شود و کار و تلاش ماندگار می‌ماند.

محمدکرمی استاندارسیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی استاندار سیستان‌وبلوچستان امروز جمعه 10 آذر در جلسه شورای اداری شهرستان دلگان اظهار کرد: تلاش و کوشش برای ایجاد شرایط بهتر، ماندگارترین کارها در محضر پروردگار است.
 
وی تاکید کرد: نباید تعریف و تمجید و یا بدگویی افراد را معیاری برای سنجش خود بدانیم بلکه رضایت پروردگار اولویت انجام کارها برایمان باشد، مسئولان باید با جدیت در رفع این مسائل اقدام نمایند و ما نیز بر انجام امور نظارت خواهیم کرد، مسئولان فرصت‌ خدمت به مردم را قدر بدانند، زیرا زمان خدمت کوتاه و به سرعت سپری می‌شود و کار و تلاش ماندگار می‌ماند.
 
استاندار سیستان‌وبلوچستان با تقدیر از حضور برخی از مسئولان در میان مردم و نظارت بر اجرای برنامه‌ها گفت: مدیران نباید در اتاق‌هایشان منتظر مراجعات باشند بلکه باید در کف میدان و در میان مردم برای درک بهتر مسائل حضور داشته باشند.
 
کرمی بیان کرد: مشکلات معادن شهرستان دلگان توسط مسئولان پیگیری و کارها تسهیل و با سرعت بیشتری انجام شود، پویایی اقتصاد و تولید ثروت بسیار خوب است چرا که اگر در کشور ثروت تولید شود سبب افزایش گردش مالی و بهره‌مندی همه آحاد جامعه از این ثروت می‌شود.
 
وی تصریح کرد: همه فعالیت‌های اقتصادی همانند زنجیر به همه متصل هستند با رونق و توسعه یک بخش شاهد رونق فعالیت‌های دیگر خواهیم بود، سیره عملی نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه می‌توانند الگوی مناسبی در امر کار و تلاش باشند.
 
استاندار سیستان‌وبلوچستان در پایان به فعالیت‌های تجاری پیامبر اکرم (ص)، فعالیت‌های آبخیزداری و کشاورزی در شعب ابوطالب و ایجاد نخلستان‌ توسط حضرت علی (ع) اشاره و این اقدامات را الگویی برای کار و تلاش عنوان کرد.
انتهای پیام
captcha