شورای حل اختلاف کمیته امداد احیا شود
کد خبر: 4185422
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸

شورای حل اختلاف کمیته امداد احیا شود

در نشست‌ بین کمیته امداد و دادگستری مازندران مقرر شد که در نشست‌های فصلی قضات و رؤسای دادگستری، کمیته امداد به ارائه گزارش مفصلی بپردازد و شورای حل اختلاف کمیته امداد نیز احیا شود.

نشست  رئیس کل دادگستری استان مازندران با مدیر کل کمیته امداد امام مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام (ره) مازندران، میثم معافی، مدیرکل کمیته امداد امام مازندران، با همراهی سید موسی عمادی ترکامی، ‌معاون حمایت و سلامت خانواده و جواد اسدی مزدی، رئیس اداره حقوقی کمیته امداد، در نشستی با حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری، رئیس کل دادگستری استان مازندران به بحث و تبادل نظر درباره همکاری‌های فی مابین کمیته امداد و دادگستری استان جهت خدمت‌رسانی هرچه بهتر به نیازمندان، مددجویان امداد و... پرداختند.   

در این نشست، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری، رئیس کل دادگستری استان مازندران با بیان اینکه حمایت از اقشار مستضعف، اصلی پذیرفته شده است. گفت: کمیته امداد امام(ره) بر اساس تقوا شکل گرفته است.

وی افزود: دادگستری استان در جهت حمایت از مددجویان تلاش‌های خوبی دارد.

حجت‌الاسلام اکبری تصریح کرد: در این سال‌ها نقش توانمندسازی و فقرزدایی کمیته امداد مازندران بسیار مشهود است و همانند مرجان می‌درخشد. 

در ادامه این نشست میثم معافی، مدیر کل کمیته امداد امام(ره) مازندران، از حمایت‌های رئیس کل دادگستری استان نسبت به مشکلات حقوقی و قضایی جامعه هدف کمیته امداد تقدیر کرد و گفت: امیدواریم در چهارچوب تعاملات و همکاری‌های مشترک با مجموعه قضایی استان، خدمات‌ بهتر به مددجویان و اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر جامعه انجام‌ پذیرد.

وی افزود: قضات کیفری با داشتن ظرفیت قانونی مجازات جایگزین حبس، می‌توانند کمک‌های ارزنده‌ای را به مدجویان ارائه کنند.

در این نشست مقرر شد تفاهم‌نامه همکاری فی مابین کمیته امداد و دادگستری استان جهت خدمت‌رسانی بهتر به نیازمندان امضاء شود، همچنین در نشست‌های فصلی قضات و رؤسای دادگستری، کمیته امداد به ارائه گزارش مفصلی بپردازد و شورای حل اختلاف کمیته امداد نیز احیا شود.

انتهای پیام
captcha